کاوش در آینده مهمان نوازی که با واقعیت آمیخته ای تزریق شده است

عکس پروفایل نویسنده

@daglar-cizmeciداگلار Cizmeci

سرمایه گذار ، بنیانگذار و مدیر عامل شرکت فارغ التحصیل MIT. از بنیانگذاران Mesmerise VR ، Marsfields ، ARQ و Repeat.

فن آوری های غوطه وری ، بازاریابی ، تولید و UX کالاها و خدمات صنایع را در همه بخش ها متحول کرده است. صنعت مهمان نوازی همیشه پیشتاز استفاده از فناوری در فرآیندهای آنها بوده است.

از رزرواسیون آنلاین گرفته تا اعلام حضور دیجیتال ، آینده مهمان نوازی مطابق با پیشرفت های فناوری پیش بینی می شود.

از برنامه های اولیه برخی از ابتکاری ترین و تغییر دهنده فناوری ها ، یعنی واقعیت افزوده ، مجازی و مخلوط – به ترتیب AR ، VR و MR – برای تقویت تجربه مهمان در پذیرایی استفاده شده است. از رایج ترین برنامه ها ، استفاده از واقعیت مجازی برای گشت و گذار در اتاق های هتل صنعت را رونق بخشیده است.

بعضی از هتل ها یک قدم جلوتر رفته اند و در فعالیت های بازاریابی خود از VR استفاده کرده اند.

هتل ماریوت کمپین “سفر درخشان” خود را با استفاده از VR برای انتقال مهمانان از یک غرفه نیویورک به مکان های مختلف لوکس در سراسر جهان آغاز کرد. موارد جدید استفاده از MR به مرزهای جدیدی از جمله بازاریابی در مقصد ، سرگرمی در اتاق و همچنین مراحل قبل از رزرو منتقل شده است.

پتانسیل واقعیت ترکیبی

واقعیت آمیخته اساساً ادغام واقعی و … است.

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور
مطالب پیشنهادی  لایه 1 در مقابل لایه 2: مهمانی بعدی در بلاک کجاست؟