کاربران LinkedIn می توانند یک ویدیوی معرفی به نمایه خود اضافه کنند

LinkedIn در حال به روزرسانی پروفایل های کاربر با قابلیت افزودن فیلم معرفی و ایجاد حالت جدید “Creator” است.

LinkedIn با این ویژگی های جدید به کاربران کمک می کند تا خود را با سن جستجوی شغل مجازی سازگار کنند.

طبق یک مطالعه LinkedIn که ماه گذشته در میان 1،009 مدیر استخدام و 2،101 متقاضی کار در ایالات متحده انجام شده است ، 79٪ از مدیران استخدام معتقدند که فیلم هنگام تعامل با داوطلبان شغلی یا بررسی آنها از اهمیت بیشتری برخوردار شده است.

تقریبا 80٪ از افراد جویای کار آرزو می کنند که روش بهتری برای نمایندگی خود در استخدام کنندگان و مدیران استخدام وجود داشته باشد ، و 60٪ باور کنید یک فیلم ضبط شده می تواند نامه بعدی باشد.

آخرین به روزرسانی های لینکدین برای بهبود تجربه استخدام استخدام کنندگان و داوطلبان به طور یکسان طراحی شده است.

در اینجا نگاهی خواهیم داشت به آنچه در این هفته راه اندازی می شود.

داستان جلد ویدئو

کاربران LinkedIn می توانند به زودی یک داستان روی جلد خود به پروفایل خود اضافه کنند که به آنها امکان می دهد اولین تعامل خود را با یک مدیر استخدام یا یک استخدام کننده در قالب یک ویدیو شخصی کنند.

وقتی کاربر یک جلد جلد را بارگذاری می کند ، یک حلقه نارنجی در اطراف عکس نمایه وی ظاهر می شود. وقتی روی عکس پروفایل ضربه بزنید ، یک ویدیوی عمودی از صفحه معرفی خود فرد کاربر به صورت تمام صفحه باز می شود.

“برای متقاضیان کار ، Cover Story راهی عالی برای معرفی خود با استخدام مدیران با به اشتراک گذاشتن اهداف شغلی ، ارائه یک نگاه اجمالی به شخصیت و نمایش مهارت های ارتباطی شما است …

اگر فریلنسر هستید ، می توانید با استفاده از Cover Story مشتریان خود را جذب کنید تا در مورد خدمات خود صحبت کنید. “

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر بخوانید

اطلاعات بیشتر در مورد نحوه ضبط و بارگذاری یک داستان روی جلد با پخش رسمی این ویژگی در دسترس خواهد بود.

حالت سازنده

ویژگی جدیدی برای پروفایل های LinkedIn ، با عنوان مناسب حالت خالق ، برای نمایش کارهای سازندگان محتوا طراحی شده است.

با استفاده از حالت Creator ، کاربران می توانند هشتگ هایی را برای نشان دادن موضوعاتی که بیشتر درباره آنها پست می کنند ، اضافه کنند. فعال کردن حالت خالق ، بخشهای ویژه و فعالیت کاربر را به بالای نمایه وی منتقل می کند.

کاربران LinkedIn می توانند یک ویدیوی معرفی به نمایه خود اضافه کنند
کاربران LinkedIn می توانند یک ویدیوی معرفی به نمایه خود اضافه کنند

همچنین خواهید دید ، وقتی حالت سازنده روشن است ، دکمه “اتصال” به دکمه “دنبال کردن” تغییر می کند.

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر بخوانید

یکی دیگر از مزایای فعال سازی حالت سازنده این است که پس زمینه های پروفایل کاربران هنگام پخش مستقیم ، پخش زنده را نمایش می دهند و باعث افزایش دید محتوای آنها می شود.

کاربران LinkedIn می توانند یک ویدیوی معرفی به نمایه خود اضافه کنند

صفحات خدمات برای فریلنسرها

فریلنسرها در LinkedIn می توانند صفحات اختصاصی خدمات را برای لیست آنچه که به مشتریان ارائه می دهند ، ایجاد کنند.

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر بخوانید

صفحات خدمات از طریق پروفایل های کاربر پیوند داده می شوند ، بنابراین جذب مشتری جدید مستقیماً از LinkedIn آسان تر می شود.

زمینه های ضمیر

کاربران LinkedIn این گزینه را دارند که ضمایر جنسیتی مورد نظر خود را در بالای نمایه خود اضافه کنند.

مطالعه LinkedIn به این نتیجه رسیده است 70٪ از جویندگان کار معتقدند مهم است که استخدام کنندگان و مدیران استخدام از ضمایر جنسیتی خود آگاهی داشته باشند و 72٪ از مدیران استخدام موافقت می کنند و معتقدند که این نشان دهنده احترام است.

این یک گزینه اختیاری برای نمایه های LinkedIn است و در صورت تمایل کاربران لازم نیست آن را پر کنند.

تمام ویژگی های این پست در طول هفته در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت.

منابع: وبلاگ رسمی LinkedIn ، اتاق خبر LinkedIn