کاربران LinkedIn اکنون می توانند افرادی را که پست های آنها را می بینند کنترل کنند

LinkedIn به کاربران امکان می دهد افرادی را که می توانند پست های منفرد را ببینند و در مورد آنها نظر دهند ، کنترل کنند و این امکان را برای محتوای مشترک با مخاطبان خاص فراهم می کند.

علاوه بر این ، تغییراتی در حال انجام است که به کاربران امکان می دهد تنظیمات برگزیده محتوای خود را در خبرمایه تنظیم کنند.

در اینجا جزئیات بیشتری در مورد همه آنچه LinkedIn امروز اعلام کرده است آورده شده است.

محدود کردن مخاطبان برای پست های فردی

پست های LinkedIn به طور پیش فرض توسط همه اتصالات و دنبال کنندگان کاربر قابل مشاهده هستند ، مگر اینکه آنها تنظیمات قابلیت مشاهده را در سطح حساب تغییر داده باشند.

اکنون کاربران می توانند هنگام ایجاد پست مخاطبی را که می خواهند به آن دسترسی پیدا کنند مشخص کنند.

محدودیت ها را می توان در سطح پست تعیین کرد ، که به کاربران امکان می دهد پست ها را با همه به اشتراک بگذارند و پست های دیگر را برای مخاطبان خاص به اشتراک بگذارند.

هنگام ایجاد یک پست ، کاربران می توانند با انتخاب یکی از گزینه های زیر انتخاب کنند چه کسی آن را ببیند:

  • هر کسی: هر کاربر وب LinkedIn یا خاموش آن
  • توییتر: با هر کسی به اشتراک بگذارید و همچنین به توییتر ارسال کنید
  • اتصالات: افرادی که مستقیماً در LinkedIn با آنها در ارتباط هستید
  • اعضای گروه: اعضای گروهی که شما به آن تعلق دارید
  • مناسبت ها: شرکت کنندگان در رویدادی که RSVP’dd آن را می خواهید

کاربران LinkedIn اکنون می توانند افرادی را که پست های آنها را می بینند کنترل کنند

بر اساس نمونه های ارائه شده به نظر نمی رسد گزینه ای برای ایجاد مخاطبان سفارشی برای پست ها باشد.

مطالب پیشنهادی  FIFA 23 رسماً به Google Stadia می آید

چیزی در امتداد آنچه Instagram به کاربران اجازه می دهد تا با Stories انجام دهند ، در اینجا مفید خواهد بود. اینستاگرام به کاربران اجازه می دهد داستانها را فقط با “دوستان نزدیک” به اشتراک بگذارند ، این گروهی از افراد است که توسط کاربر انتخاب می شود.

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر بخوانید

LinkedIn گزینه ای برای به اشتراک گذاشتن پست ها با اعضای گروه دارد ، اما این یکسان نیست. با این حال ، تا زمانی که LinkedIn یک راه حل قابل تنظیم تر ارائه دهد ، این یک معیار توقف فاصله است.

اگر دوستان منتخب یا همکارانی به طور منظم بخواهید محتوا را با آنها به اشتراک بگذارید ، ممکن است ارزش ایجاد یک گروه LinkedIn را داشته باشد اگر همه شما در حال حاضر به یکی از اعضای آن نباشید.

سپس می توانید هنگام ساختن پست ، آن گروه را به سرعت انتخاب کنید. این یک راه حل دشوار است اما یکی از راه های استفاده بیشتر از این ویژگی است.

محدود کردن نظرات در پستهای فردی

در اولین مورد دیگر برای LinkedIn ، کاربران اکنون توانایی محدود کردن نظرات در مورد پست های عمومی را دارند.

هنگام ایجاد یک پست ، کاربران می توانند تصمیم بگیرند که آیا فقط می خواهند اتصالات برای پاسخ دادن باشند یا همه می توانند پاسخ دهند. همچنین گزینه ای وجود دارد که اجازه نمی دهد کسی پاسخ دهد.

کاربران LinkedIn اکنون می توانند افرادی را که پست های آنها را می بینند کنترل کنند

این شبیه به نحوه کارکرد محدودیت های نظر در توییتر است ، جایی که همه کاربران می توانند یک توییت خاص را ببینند اما همه نمی توانند به آن پاسخ دهند.

محدود کردن نظرات ممکن است در مواقعی که محتوایی دارید که می خواهید همه ببینند مفید باشد اما مایل به دریافت بازخورد از افرادی هستید که می شناسید و به آنها اعتماد دارید.

کسانی که ارتباط برقرار نمی کنند می توانند با پسندیدن یا به اشتراک گذاشتن پست نسبت به آن واکنش نشان دهند ، این اظهار نظر محدود می شود.

تنظیمات نظر را می توانید در هر زمان تغییر دهید.

خوراک خود را تصحیح کنید

اکنون کاربران LinkedIn با معرفی ابزارهای نظارت کنترل بیشتری بر آنچه می خواهند در خبر اصلی ببینند دارند.

کاربران می توانند با کلیک روی نماد منوی سه نقطه در پستهای منفرد ، آنچه را که می خواهند کم و بیش ببینند به LinkedIn نشان دهند.

با این کار لیستی از تنظیمات باز می شود ، همانطور که در مثال زیر نشان داده شده است.

کاربران LinkedIn اکنون می توانند افرادی را که پست های آنها را می بینند کنترل کنند

این تنظیمات در برنامه هایی مانند Facebook ، Instagram و Twitter معمول است. LinkedIn اکنون در حال جلب توجه است و گزینه های مشابهی را در اختیار کاربران قرار می دهد.

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر بخوانید

منبع: وبلاگ رسمی LinkedIn

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور