معمولاً وقتی می خواهید محصولی را در اینترنت پیدا کنید ، با فیلترهای زیادی با فرم های پیچیده روبرو می شوید. بیایید نمونه ای از Zillow ، وب سایت بازار املاک و مستغلات را بگیریم. به این ترتیب رابط آنها به نظر می رسد:
به نظر می رسد بسیار ساده است ، که عالی است. وقتی روی “بیشتر” کلیک می کنیم و فرم گسترده ای را مشاهده می کنیم ، همه چیز پیچیده می شود
این هنوز پیچیده به نظر نمی رسد. به نظر من ، Zillow طراحی UI/UX عالی دارد.
بسیاری از کاربران می دانند که فیلترهای مختلف را ناامید کننده و وقت گیر می کنند. ایده من برای این مقاله ارائه گزینه ای برای کاربر است که با استفاده از هوش مصنوعی بسیار ساده تر باشد. به جای همه این زمینه ها ، ما فقط می توانیم یک مورد داشته باشیم ، جایی که کاربر می تواند متن رایگان را ارائه دهد و تمام آن پارامترها را می توان از این قسمت استخراج کرد. طراحی برای این می تواند به این شکل باشد:
این یک جایگزین خوب برای اشکال پیچیده است. بله ، کاربر هنوز هم برای ارائه بهترین مسابقه باید تمام جزئیات را بنویسد ، اما بسیار سریعتر از انتخاب تمام زمینه ها در فرم ها خواهد بود.
قسمت فنی
اجرای یک الگوریتم هوش مصنوعی می تواند یک چالش باشد و می تواند مقداری وقت/هزینه داشته باشد. اما اگر ساختار قدیمی عملکرد جستجوی موجود را حفظ کنیم و متن رایگان را در قسمت های فیلتر تجزیه کنیم ، چه می شود؟
من این چالش را برای یکی از مشتری های خود گرفتم و نسخه اقتباسی از استفاده از …