چگونه Sergey Bunas برای تغییر نامزدی مشتری ، پیشنهاد و جایگزین کرد

تیم های بازاریابی تحت فشار فزاینده ای قرار می گیرند تا مخاطبان را به طور مؤثرتر و مؤثرتر درگیر کنند ، زیرا روشهای سنتی مشارکت مشتری اغلب برای پاسخگویی به خواسته های مشاغل مدرن بسیار آهسته و منابع پررنگ است. براساس گزارشی از Accenture ، هوش مصنوعی می تواند تا سال 2030 15.7 تریلیون دلار به اقتصاد جهانی اضافه کند ، عمدتاً با خودکار سازی و بهینه سازی فرایندهایی مانند بازاریابی بازاریابی. با این حال ، برای بسیاری از استارتاپ ها ، مقیاس بندی راه حل های AI محور یک چالش دلهره آور است و نیاز به تعادل ظریف نوآوری ، استراتژی و سازگاری دارد.

سرگئی بناس ، بنیانگذار Propsy و Replai ، رهبر مقابله با این چالش ها است. با شغلی که ساختار شرکت ها و چابکی استارتاپ را بر هم می زند ، سرگئی با موفقیت ایده های جسورانه را به راه حل های تأثیرگذار تبدیل کرده است که تعامل بازاریابی را دوباره تعریف می کند. ابزارهای وی ، پیشنهادی و Replai ، نه تنها به رسمیت شناختن صنعت ، بلکه نتایج ملموس را نیز به دست آورده اند ، مانند شناخت پیشنهادی به عنوان محصول روز در محصول شکار و دستاورد 12000 دلار در درآمد مکرر سالانه (ARR) در سال اول.

برای مشاغل ، مقیاس پذیرش مشتری اغلب به معنای دستکاری با ناکارآمدی در روشهای سنتی دسترسی است. تیم های بازاریابی ساعتهای بی شماری را برای تهیه پیام می گذرانند ، …

Source link