چگونه Panopticus از AI برای تشخیص اشیاء به صورت سه بعدی استفاده می کند

چکیده

1 معرفی

2 سابقه و هدف: تشخیص شیء سه بعدی همه جانبه

3 آزمایش مقدماتی

3.1 تنظیم آزمایش

3.2 مشاهدات

3.3 خلاصه و چالش

4 نمای کلی از Panopticus

5 تشخیص شیء سه بعدی چندگانه چند عیار

5.1 طراحی مدل

6 اعدام مکانی-سازگار

6.1 پیش بینی عملکرد

5.2 سازگاری مدل

6.2 برنامه ریزی اجرای

7 اجرای

8 ارزیابی

8.1 تست و مجموعه داده

8.2 تنظیم آزمایش

8.3 عملکرد

8.4 استحکام

8.5 تجزیه و تحلیل مؤلفه

8.6 بالای سر

9 کار مرتبط

10 بحث و کار آینده

11 نتیجه گیری و منابع

7 اجرای

ما Panopticus را با استفاده از پایتون و CUDA برای شتاب مبتنی بر GPU اجرا کردیم. تمام شبکه های عصبی با استفاده از Pytorch توسعه داده شدند [41] و در مجموعه آموزش در مجموعه داده Nuscenes آموزش دیده است [2]بشر توجه داشته باشید که Panopticus با سایر مجموعه داده های ادراک سه بعدی مانند Waymo سازگار است [46]، داشتن تنظیمات سنسور مشابه Nuscenes. شبکه های عصبی برای تشخیص شیء سه بعدی بر اساس توسعه یافته اند

شکل 9: تنظیم برای تست موبایل و مجموعه داده. mmdetection3d [35]بشر برای شبکه حرکت دوربین ، ما سفارشی و آموزش دیده ایم [53] برای تولید نکات نسبی مداوم بین دو قاب متوالی برای هر نمای دوربین معین. برای ردیاب Object ، ما SimpleTrack را اصلاح کردیم [36] برای استفاده از …

Source link