ایشان پاندی: سلام لوئیس، به مجموعه مصاحبه ما خوش آمدید. ماموریت Mawari دموکراتیک کردن محاسبات فضایی از طریق فناوری پخش ابری است. آیا می توانید داستان تاسیس Mawari و اینکه چگونه چشم انداز شما از سال 2017 تکامل یافته است را به اشتراک بگذارید؟
لوئیس اسکار رامیرز: ممنون ایشان. با چندین اختراع به نام ما، بیش از 40 فعال سازی تجاری در سرتاسر جهان، و به رسمیت شناخته شدن به عنوان اولین راه حل جریان فضایی و شبکه تحویل محتوا در جهان، ممکن است به نظر برسد که Mawari یک شبه یک موفقیت است. اما بیایید رکورد را درست کنیم: این سفر در سال 2017 در شیبویا آغاز شد و هر چیزی جز آسان بود. آنچه امروز به نظر می رسد یک پیشرفت فوری است، در واقع اوج سال ها تحقیق و توسعه بی امان، نوآوری خستگی ناپذیر، و فداکاری تزلزل ناپذیر است.
ما آینده را قبل از رسیدن آن تصور می کردیم. اصل پایهگذاری ما ساده و در عین حال رادیکال بود: رسانههای «قاببندیشده» – محتوای محصور در صفحهها – به رسانههای «بدون قاب» تبدیل میشوند و به طور یکپارچه اشیاء مجازی را که با دنیای واقعی و با شما تعامل دارند، یکپارچه میکنند. این فقط یک مفهوم نیست. این یک تغییر پارادایم در نحوه تعامل ما با دنیای فیزیکی و دیجیتال است – یک انقلاب “فیگیتال”. Mawari به معنای “محیط اطراف خود” یا “به اطراف خود نگاه کنید” در زبان ژاپنی، به طور کامل ماموریت ما را برای …