چگونه Gamekins گیمیفیکیشن را برای آزمایش بهتر در یکپارچه سازی مداوم ادغام می کند

چکیده و 1 مقدمه

2.1 تست نرم افزار

2.2 گیمیفیکیشن تست نرم افزار

3 ادغام پیوسته بازی سازی و 3.1 چالش در آموزش تست نرم افزار

3.2 عناصر گیمیفیکیشن Gamekins

3.3 عناصر بازی سازی شده و برنامه درسی تست

4 راه اندازی آزمایش و 4.1 دوره تست نرم افزار

4.2 ادغام Gamekins و 4.3 شرکت کنندگان

4.4 تجزیه و تحلیل داده ها

4.5 تهدید برای اعتبار

5.1 RQ1: دانش آموزان چگونه از Gamekins در طول دوره استفاده کردند؟

5.2 RQ2: دانش آموزان چه رفتار آزمونی از خود نشان دادند؟

5.3 RQ3: دانش آموزان چگونه ادغام Gamekins در پروژه های خود را درک کردند؟

6 کارهای مرتبط

7 نتیجه گیری، قدردانی و مراجع

3.2 عناصر گیمیفیکیشن Gamekins

هدف ما بهبود دوره‌های آزمایشی با تشویق دانش‌آموزان برای آزمایش بیشتر و بهتر با استفاده از سیستم CI است که زیربنای وظایف کدگذاری آنهاست. برای این کار، ابزاری به نام Gamekins ایجاد کردیم [47] [2]، که عناصر گیمیفیکیشن را بر اساس کد استاتیک، پوشش و تجزیه و تحلیل جهش در CI ترکیب می کند. ترکیبی از معیارهای کیفیت اساسی به منظور تغییر تمرکز دانش آموزان از تکیه بر یک معیار است. برای اعمال commit و رفتار تست بهتر، Gamekins عناصر گیمیفیکیشن را تنها پس از commit های جدید ارائه می کند.

گردش کار کلی Gamekins به این صورت است که …

Source link