جدول پیوندها
چکیده و 1 مقدمه
2.1 تست نرم افزار
2.2 گیمیفیکیشن تست نرم افزار
3 ادغام پیوسته بازی سازی و 3.1 چالش در آموزش تست نرم افزار
3.2 عناصر گیمیفیکیشن Gamekins
3.3 عناصر بازی سازی شده و برنامه درسی تست
4 راه اندازی آزمایش و 4.1 دوره تست نرم افزار
4.2 ادغام Gamekins و 4.3 شرکت کنندگان
4.4 تجزیه و تحلیل داده ها
4.5 تهدید برای اعتبار
5.1 RQ1: دانش آموزان چگونه از Gamekins در طول دوره استفاده کردند؟
5.2 RQ2: دانش آموزان چه رفتار آزمونی از خود نشان دادند؟
5.3 RQ3: دانش آموزان چگونه ادغام Gamekins در پروژه های خود را درک کردند؟
6 کارهای مرتبط
7 نتیجه گیری، قدردانی و مراجع
3.2 عناصر گیمیفیکیشن Gamekins
هدف ما بهبود دورههای آزمایشی با تشویق دانشآموزان برای آزمایش بیشتر و بهتر با استفاده از سیستم CI است که زیربنای وظایف کدگذاری آنهاست. برای این کار، ابزاری به نام Gamekins ایجاد کردیم [47] [2]، که عناصر گیمیفیکیشن را بر اساس کد استاتیک، پوشش و تجزیه و تحلیل جهش در CI ترکیب می کند. ترکیبی از معیارهای کیفیت اساسی به منظور تغییر تمرکز دانش آموزان از تکیه بر یک معیار است. برای اعمال commit و رفتار تست بهتر، Gamekins عناصر گیمیفیکیشن را تنها پس از commit های جدید ارائه می کند.
گردش کار کلی Gamekins به این صورت است که …