من به اندازه کافی خوش شانس بودم که برای شرکت در کنفرانس AWS re:invent در Law Vegas این هفته (3/6 دسامبر) دعوت شدم. تجربه ای همهجانبه و جایی که من برای مصاحبه با یک مرد ایرلندی، برایان اسکنلان، مهندس اصلی در Intercom به آن دست یافتم – می دانم که برای مصاحبه با کسی از خانه راه طولانی است، اما گاهی اوقات بهترین مکالمات زمانی اتفاق می افتد که هموطنان دور از خانه صحبت می کنند. این گفتگوی اختصاصی ما برای هاکرنون است.
در چشم انداز مبتنی بر فناوری امروز، تجربه مشتری یک تمایز حیاتی برای مشاغل است. اینترکام، ارائهدهنده نرمافزار خدمات مشتری پیشرو، فلسفه «اول محصول» را پذیرفته است که ایجاد راهحلهای یکپارچه و کاربرپسند برای مشتریان خود را در اولویت قرار میدهد. در قلب این ماموریت، مشارکت قوی آن با خدمات وب آمازون (AWS) نهفته است، همکاری ای که اینترکام را قادر می سازد تا نوآوری، مقیاس و ارزش ثابت ارائه دهد.
برایان اسکنلون، مهندس اصلی سیستم در Intercom، بینش هایی را در مورد اینکه چگونه AWS از جاه طلبی های شرکت پشتیبانی می کند، به اشتراک گذاشت. دیدگاه او روایت قانع کننده ای از کارایی، همکاری و برتری فنی را نشان می دهد.
فرهنگ تمرکز
اسکانلون توضیح می دهد: «اینترکام شرکتی است که اولین محصول را تولید می کند. بنیانگذاران ما افراد محصول هستند – طراحان – و تمرکز ما همیشه بر روی ساخت ابزارهایی بوده است که مشتریان …