چگونه یک API گفتگوی صوتی در زمان واقعی به شما کمک می کند تغییرات شگرفی در کسب و کار خود ایجاد کنید

عکس پروفایل Dpka Manoharan Hacker Noon

@وبلاگ نویس حرفه ایDpka Manoharan

Dpka Manoharan در زمینه مفاهیم مختلف بازاریابی دیجیتال ، SEO ، SEM دانش عمیقی دارد. او هم وبلاگ نویس خوبی است!

ارتباطات در زمان واقعی رایج ترین نیاز یک تجارت است. این قدرت برای ایجاد تغییر در جغرافیاها و صنایع را دارد. این سناریو چه باشد ، خواه در مورد به اشتراک گذاشتن ایده ها و همکاری با یکدیگر برای کمک فوری از متخصصان و یا نگهداری پرسنل برای رسیدگی به مسائل مربوط به تجهیزات باشد – ارتباطات در زمان واقعی ستون قابل اندازه گیری نیست ، زیرا این امر در مورد تجارت در روزهای اخیر است. بنابراین ، برای برقراری ارتباط موفقیت آمیز در زمان واقعی یک کسب و کار موفق برای برقراری ارتباط با مشتریان ، سازمان و غیره بسیار مورد نیاز است. این مقاله در مورد ورود به جزئیات زمان واقعی است رابط گفتگوی صوتی.

بیایید کشف کنیم!

ارائه دهنده راه حل ارتباطات زنده در مشاغل

وقتی مشاغل از راه حل ارتباطی زنده یا بلادرنگ استفاده می کنند ، به دنبال ابزارهای خاصی برای خدمات دهی به مشتریان خود می گردند:

  • تماس با مشتریان از طریق تلفن های معمولی
  • تلفن های همراه یا تلفن همراه
  • API پیام رسانی فوری مانند whatsApp یا WeChat
  • VoIP
  • حضور از راه دور رباتیک
  • کنفرانس تلفنی زنده
  • کنفرانس ویدیویی زنده

با این حال ، متوجه شده اید که همه این ابزارها بر اساس حالت ارتباطی است که با عنصر “زنده” بودن یا … اتفاق می افتد.

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>