چگونه یک کنفرانس فنی را با 0 دلار و بدون زمان آماده سازی تکان دهیم

دعوت از کنفرانس فناوری لحظه آخری

من با بسیاری از شرکت ها در مورد چالش های جالبی که با آن روبرو هستند صحبت می کنم. سعی می‌کنم برخی از داستان‌ها و نکات جالب را به اشتراک بگذارم، به خصوص اگر آنها بتوانند به سایر بنیانگذاران و تیم‌های GTM کمک کنند.

چند هفته پیش از موسس Anywaypay تماس گرفتم (آنها اساساً در حال ساخت Linktree برای گزینه های پرداخت هستند) و آنها چالش جالبی را به من ارائه کردند. آنها به تازگی در یک کنفرانس هوش مصنوعی آینده در نیویورک یک غرفه لحظه آخری گرفته بودند و مطمئن نبودند چه کنند.

“عالیه!” گفتم. “مسئله چیست؟”

بنیانگذار توضیح داد که در واقع وجود دارد چندین مسائل…

“خب، اول از همه – ما یک محصول مبتنی بر هوش مصنوعی نداریم… و فقط تا پایان روز فرصت داریم تا دارایی های بازاریابی را برای غرفه خود ایجاد کنیم… و هیچ هدایایی برای هدیه نداریم… و نداریم. فکر نمی‌کنم آن‌ها تجهیزات مناسبی در آنجا دارند که به ما اجازه می‌دهند محصول را به شیوه‌ای قانع‌کننده به نمایش بگذاریم… پس به نظر شما چه کاری می‌توانیم انجام دهیم؟»

اکنون، این بنیانگذار یک مرد باهوش است. او می‌دانست که این یک چالش خواهد بود، اما همچنین می‌دانست که افراد زیادی از اکوسیستم فناوری محلی در آنجا حضور خواهند داشت، بنابراین نمی‌خواست فرصتی را برای داشتن غرفه‌ای در سالن کنفرانس از دست بدهد. او از من کمک خواست تا یک برنامه سریع و خلاقانه ارائه دهم.

تعریف …

Source link