چگونه یک استراتژی موفقیت مشتری SaaS بسازیم که ریزش را کاهش دهد و حفظ را در سال 2025 افزایش دهد

ساختن یک محصول SaaS سخت است. به دست آوردن مشتریان پولی برای نرم افزار سخت تر است – با میانگین هزینه های جذب مشتری (CAC) از 239 تا 1450 دلار برای هر مشتری در فضای B2B حفظ آن مشتریان؟ حتی بیشتر خواستار.

ناامید کننده است که تماشا کنید که برند SaaS شما پس از چند ماه مشتریان را از بین می برد، در درجه اول پس از سرمایه گذاری زمان، پول و منابع برای جلب نظر آنها. یکی از دلایل اصلی این ریزش این است که نرم افزار شما نمی تواند انتظارات مشتریان را برآورده کند یا ارزش وعده داده شده را برآورده نمی کند.

وقتی مشتریان سالانه هزاران دلار در نرم افزار شما سرمایه گذاری می کنند، انتظار نتایج ملموس را دارند. وقتی این انتظارات برآورده نشود، ناگزیر به جای دیگری نگاه می کنند. PWC گزارش می دهد که 61٪ از مشتریان پس از یک تجربه رضایت بخش به رقبا تغییر می کنند.

بنابراین، چگونه اطمینان حاصل می کنید که مشتریان به طور مداوم به نتایج دلخواه خود دست می یابند؟

پاسخ، ایجاد یک استراتژی موثر موفقیت مشتری SaaS است. این شامل ایجاد یک برنامه جامع برای کمک به مشتریان برای استخراج حداکثر ارزش از محصول شما برای حل چالش های تجاری است.

یک برنامه موفقیت مشتری که به خوبی طراحی شده باشد، می تواند همه چیز را تغییر دهد 37% شرکت‌ها استراتژی موفقیت مشتری مشخصی ندارند – باعث می‌شود شما از رقبا متمایز شوید.

در این مقاله شما…

Source link