ساختن یک محصول SaaS سخت است. به دست آوردن مشتریان پولی برای نرم افزار سخت تر است – با میانگین هزینه های جذب مشتری (CAC) از
ناامید کننده است که تماشا کنید که برند SaaS شما پس از چند ماه مشتریان را از بین می برد، در درجه اول پس از سرمایه گذاری زمان، پول و منابع برای جلب نظر آنها. یکی از دلایل اصلی این ریزش این است که نرم افزار شما نمی تواند انتظارات مشتریان را برآورده کند یا ارزش وعده داده شده را برآورده نمی کند.
وقتی مشتریان سالانه هزاران دلار در نرم افزار شما سرمایه گذاری می کنند، انتظار نتایج ملموس را دارند. وقتی این انتظارات برآورده نشود، ناگزیر به جای دیگری نگاه می کنند.
بنابراین، چگونه اطمینان حاصل می کنید که مشتریان به طور مداوم به نتایج دلخواه خود دست می یابند؟
پاسخ، ایجاد یک استراتژی موثر موفقیت مشتری SaaS است. این شامل ایجاد یک برنامه جامع برای کمک به مشتریان برای استخراج حداکثر ارزش از محصول شما برای حل چالش های تجاری است.
یک برنامه موفقیت مشتری که به خوبی طراحی شده باشد، می تواند همه چیز را تغییر دهد
در این مقاله شما…