چگونه یک استارتاپ را مقیاس بندی کنیم: 7 استراتژی اثبات شده برای رشد انفجاری

بیشتر کارآفرینان از این ایده که استارتاپ های محبوب خود را به سطح بالاتری ببرند هیجان زده هستند، اما باور کنید همانقدر که ما دوست داریم مقیاس بندی کنیم، دانستن اینکه “زمان مناسب برای مقیاس بندی چه زمانی است” و “چگونه می تواند انجام شود” بسیار مهم تر است. به بهترین شکل ممکن انجام شود؟”

طبق گزارشی که توسط CB Insights منتشر شده است، “دلیل شماره یک شکست استارت آپ ها به دلیل درک نادرست تقاضای بازار است – این در 42٪ موارد یافت می شود.

این یکی از دلایل اصلی است، از جمله عدم جذب سرمایه جدید، ناسازگاری با روندهای بازارهای نوظهور، از دست دادن برنامه ریزی استراتژیک، و این لیست ادامه دارد. مقیاس‌پذیری یک استارت‌آپ فرآیندی طولانی‌مدت است که برای رشد پایدار استارت‌آپ شما و دستیابی به اهداف قطعی‌تان به تلاش و ثبات زیادی نیاز دارد.

بنابراین، بیایید به مهم ترین سؤال بپریم: چگونه می دانید زمان مناسب برای مقیاس بندی چه زمانی است؟

همه چیز در مورد زمان بندی مقیاس بندی شماست.

زمان بندی مناسب همه چیز است. طبق مطالعه ای که توسط استارتاپ ژنوم انجام شده است، حدود 74 درصد از استارتاپ هایی که به سرعت در حال رشد هستند به دلیل مقیاس بندی زودهنگام شکست می خورند. مقیاس گذاری خیلی زود ممکن است کیفیت محصولات یا خدمات شما را خراب کند و می تواند منجر به شکافی شود که نه تنها پر کردن آن دشوار است بلکه باعث می شود برخی از فرصت های تجاری عالی را از دست بدهید.

ثانیاً یک عامل مهم دیگر که باید در نظر گرفته شود …

Source link