جدول پیوندها
چکیده و 1 مقدمه
2 بررسی ادبیات
3 رویکرد
3.1 ساختار مشکل و داربست پویا
3.2 ارزیابی غیررسمی و بازخورد
3.3 برنامه نویسی جفت
3.4 ساختار دوره
4 بحث
5 نتیجه گیری
6 تأیید و منابع
5 نتیجه گیری
برنامه نویسی جفت مدتهاست که یک ابزار آموزشی امیدوار کننده است اما کاربرد آن در کلاس نتایج مختلط را مشاهده کرده است. به طور خاص ، طراحی دستورالعمل برای برنامه نویسی جفت ، تحقیقات کمی مشاهده کرده است. با این حال PSS برای آموزش CS و به ویژه برای برنامه نویسی جفت مناسب است.
PSS یک آموزش فعال یادگیری است که شامل حل مشکلات جفت دانش آموزان در کلاس است. از داربست پویا برای تنظیم مشکل مشکل برای مطابقت با توانایی دانش آموز به منظور نگه داشتن آنها در ZPD استفاده می کند. PSS یک الگوی کارآموزی از یادگیری است که در آموزش مهندسی موفق بوده است.
به نظر می رسد اقتباس از PSS برای CS ارائه شده و مورد مطالعه در اینجا یک راه حل مناسب برای استفاده از برنامه نویسی جفت در کلاس هم “نردبان مشکل” و هم داربست پویا است ، راهنمایی و راهنمایی کافی را برای دانش آموزان با زمینه های مختلف و توانایی ها فراهم می کند. ماهیت فعال و تطبیقی محیط یادگیری باعث شد تعداد زیادی از دانشجویان گزارش دهند که مشغول کار و …