چگونه یادگیری مجازی می تواند فرصت های دنیای واقعی ایجاد کند

چکیده و 1 مقدمه

2 کار مرتبط

2.1 تأثیر فناوری blockchain بر آموزش

2.2 شامل خراش در یادگیری Tinker برای تفکر محاسباتی

2.3 با استفاده از چند ضلعی SDK برای JavaScript برای تعامل با یک قرارداد هوشمند

2.4 چالش در آموزش blockchain و نیاز به ابزارهای کاربر پسند

3 روش

4 نتیجه

5 بحث

6 نتیجه گیری و منابع

6 نتیجه گیری

تأکید در متاور آموزش و پرورش بر تبادل ایده ها و تغییر تفکر است نه صرفاً گسترش تجهیزات. مفاهیم مهم ادغام شده در متاور شامل “ایجاد ارزش” ، “تحول ارزش” و “مفهوم مالکیت” است که تأثیر و معنی قابل توجهی برای توسعه شخصی دارند.

تبادل ارزش یک مفهوم اصلی در متاور آموزش و پرورش است ، حاصل از زبان آموزان “اثر” که در محتوای دانش ، فرم و معنی نشان داده شده است ، که به طور پراکنده در چارچوب blockchain پراکنده است. هنگامی که “اثر” به عنوان یک نشانه منحصر به فرد ذخیره می شود ، “ارزش” برجسته ای دارد. هنگامی که زبان آموزان ارزش خود را حفظ می کنند ، انگیزه داخلی رفتار یادگیری خارجی را هدایت می کند و ارزش دیگری را برای دیگران ایجاد می کند که به دنبال تعقیب شخصی می شود و در نتیجه یک الگوی مبادله مکرر در هر دو دنیای مجازی و واقعی ، مانند ایجاد همزمان و همکاری در دنیای مجازی …

Source link