چگونه گرامرلی راه خود را برای 30 میلیون کاربر روزانه در سراسر جهان افزایش داد

Grammarly با بیش از 30 میلیون کاربر روزانه در سراسر جهان ، یکی از محبوب ترین و موفق ترین استارتاپ های سیلیکون ولی است. این شرکت از یک مدل تجاری آزاد استفاده کرده است و خدمات رایگان و خدمات پولی را ارائه می دهد. شش سال طول کشید تا از گاراژ خارج شود و وارد بازار اصلی شود. بیش از 20 نسخه زبان مختلف در وب سایت موجود است ، از جمله انواع مختلف انگلیسی ، اسپانیایی (آمریکای لاتین) ، فرانسوی و آلمانی. یک گزینه یکپارچه در برنامه وجود دارد تا کاربر معتبر بودن تصحیح را مشخص کند.

تصویر
عکس نمایه Scott D. Clary Hacker Noon

@scott-d.-claryاسکات دی کلاری

مجری پادکست داستان موفقیت | موسس/مدیرعاملROIOverload | فوربس ، هکرنون ، استارتاپ

برای تأثیرگذاری لازم نیست بزرگ باشید.

این همان چیزی است که داستان Grammarly ، یک راه اندازی نرم افزاری برای بررسی دستور زبان ، ثابت کرد. این شرکت با بیش از 30 میلیون کاربر روزانه در سراسر جهان ، یکی از محبوب ترین و موفق ترین استارتاپ های سیلیکون ولی است. به جرات می توان گفت که این شرکت بسیار موفق بوده است!

اگرچه سایر برنامه های شناخته شده دارای املای دستوری و دستور زبان هستند ، اما به نظر می رسد هیچ کدام خدمات کامل و جامعی را به کاربران ارائه نمی دهند. افرادی که پشت گرامرلی بودند این مشکل فنی را دیدند و شرکت را از ابتدا فقط با آن ایده ساختند.

تصویر

چگونه گرامرلی از یک استارت آپ کوچک رشد کرد …