چگونه و چرا سازندگان باید مهلتی تعیین کنند که نمی توانند تمدید کنند

عکس پروفایل نویسنده

@شمپیدیاVytautas Sabaliauskas

یادگیری – تست – رانندگی

سلام سازندگان 🙂

این هفته فکر کردم که به بازار بهره وری شیرجه خواهیم زد. مثل همه ، من با مدیریت زمان مبارزه می کنم و مهلت های قانونی را رعایت می کنم.

قبل از شروع می خواهم بگویم که رقابت در بازار بهره وری بسیار زیاد است و من علاقه زیادی به این بازار ندارم. بنابراین قبل از شیرجه رفتن به اجرا ، تأیید اعتبار واقعی بازار را اکیداً توصیه می کنم.

اگر عجله دارید با شروع کار مستقیماً به بوم لاغر بروید 🚩 مشکل

“کمال دشمن خیر است.” – ولتر

شامپانزه مغز من گفت که ما باید با تعلل کنار بیاییم و به من ایده داد. من آن را صدا می کنم – آخرین مهلت.

معنای تاریخی مهلت – خطی که در اطراف زندان کشیده شده و فراتر از آن زندانیان ممکن است مورد شلیک قرار بگیرند.

همه تأخیر می اندازند اما همه تعلل نمی کنند. » – جوزف فراری

بنابراین نکته اصلی ایده ایجاد اقداماتی در آینده است که قابل لغو نیست. بنابراین ، به عنوان مثال ، من مجبورم هفته نامه ای بنویسم و ​​روزهای دوشنبه منتشر کنم. من متعهد می شوم و عملیاتی را برنامه ریزی می کنم که دوشنبه آینده ساعت 12 شب این داستان خاص را منتشر می کند. من فقط تا پایان مهلت تعیین شده می توانم مطالب را به روز کنم.

تعیین مهلت (اقدام رویداد آینده) …