چگونه هوش مصنوعی تجربه خرید کاربر را با Omri Katz تغییر می دهد

عکس پروفایل نویسنده

@ایشان پندیایشان پندی

وکیل فناوری در حال کار بر روی کد و هر قانون. بنیانگذار: تحقیقات بلاکچین

من با عمری کاتز ، مدیرعامل شرکت گفتگو گفتگو کردم تا در مورد چگونگی تغییر هوش مصنوعی در صنعت تجارت الکترونیکی بحث کنم.

ایشان پندی: سلام عمری ، به سریال “پشت راه اندازی” خوش آمدید. لطفاً در مورد خود و داستان پشت گفتگو برای ما بگویید؟

عمری کاتز: Dialogue یک پلت فرم مبتنی بر SaaS است که با استفاده از هوش مصنوعی به مارک ها و خرده فروشان کمک می کند تجربه خرید آنلاین خود را افزایش دهند و KPI خود را افزایش دهند.

این شرکت از این درک متولد شد که از نظر تجربه مشتری بین تجربه فیزیکی و آنلاین فاصله واقعی وجود دارد. فناوری می تواند این شکاف را برطرف کند.

مارک ها سرمایه گذاری زیادی در جذب کاربر می کنند ، اما وقتی نوبت به سرمایه گذاری در دارایی های آنلاین آنها می رسد ، شاهد کاهش منابع و توجه هستیم. با افزایش موارد ویروس کرونا در ایالات متحده آمریکا و اروپا ، ما معتقدیم که اکنون یک تغییر سیستماتیک در نحوه خرید مردم ایجاد شده است.

دلیل اصلی این است که راه حل های فن آوری برای اکثر بازرگانان ، اغلب SMB ها مقرون به صرفه نیست. آنها نیاز به تخصص ، نگهداری بالا و گران قیمت دارند.

ما هر روز در حال حل این مشکل هستیم. ما یک پلت فرم منحصر به فرد ایجاد کرده ایم که کل فرآیند را برای بازرگان به طور خودکار انجام می دهد ، بسیار کم لمس است و می تواند ارائه دهد …