چگونه هوش مصنوعی بودجه های بازاریابی را به طور اساسی تغییر می دهد

چگونه هوش مصنوعی بودجه های بازاریابی را به طور اساسی تغییر می دهد

هوش مصنوعی به شدت تیم های بازاریابی را مختل می کند، به ویژه در شرکت های متوسط ​​تا بزرگ.

در واقع، تخمین زده می‌شود که تا 40 درصد از هزینه‌های بازاریابی سنتی تحت فشار باورنکردنی برای تخصیص مجدد است – اگر قبلاً چنین نشده است.

بپیوندید تغییر 40 درصدی: چگونه هوش مصنوعی بودجه های بازاریابی را به طور اساسی تغییر می دهد برای یک بررسی عمیق عملی به مفاهیم مالی و سازمانی هوش مصنوعی در بازاریابی (B2C و B2B). با استفاده از تحقیقات و روندهای جهانی، بررسی خواهیم کرد که چگونه رهبران بازاریابی در حال بازسازی عملیات بازاریابی خود، تخصیص مجدد بودجه، و مهارت مجدد تیم ها برای سرمایه گذاری از پتانسیل هوش مصنوعی و در عین حال مدیریت ریسک ها هستند.

این جلسه برای کسب و کارهای متوسط ​​و بزرگ ارزش ویژه ای خواهد داشت. اینجا ثبت نام کنید


جدید در زمین موتورهای جستجو

درباره نویسنده

ادنا چاویراادنا چاویرا

ادنا چاویرا مدیر ارشد خدمات بازاریابی در رسانه درب سوم است. او بیش از 20 سال تجربه در کمک به شرکت‌های B2B در ایجاد سرنخ و جذب مشتری دارد.

Source link