چگونه هوش مصنوعی بازی CRM را تغییر داده است

از نوشتن ایمیل‌های خودکار برای تولید سرنخ گرفته تا مسیریابی موارد مشتری برای حل سریع، اتوماسیون در هسته راه‌حل مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) قرار دارد. راه‌حل‌های مدرن CRM به تیم‌های فروش، بازاریابی و خدمات مشتری کمک می‌کنند تا اقدامات تکراری را ساده‌سازی کنند و به آن‌ها اجازه می‌دهند بر آنچه که بیشترین اهمیت را دارد تمرکز کنند.

درست زمانی که دنیا فکر می‌کرد که اتوماسیون را نمی‌توان با پیشرفت‌های جدید مغلوب کرد، تسلط هوش مصنوعی (AI) در CRM آغاز شد! Salesforce، یکی از راه حل های CRM پیشرو در جهان، هوش مصنوعی را در قالب انیشتین، یک ابزار اختصاصی، گنجانده است. به تازگی، غول CRM مجموعه ای چشمگیر از مدل های AI چندوجهی منبع باز را برای درک بهتر زبان بصری منتشر کرده است. سایر ارائه دهندگان خدمات CRM مانند HubSpot و Zoho نیز از هوش مصنوعی برای افزایش بهره وری استفاده می کنند.

بنابراین، هوش مصنوعی چگونه بازی CRM را در سراسر جهان تغییر می دهد؟

از مدیریت سرنخ و پیش‌بینی گرفته تا تجزیه و تحلیل پیش‌بینی‌کننده و خدمات مشتری، هوش مصنوعی تقریباً در تمام بخش‌های یک راه‌حل CRM نفوذ کرده است.

اجازه دهید این ارتباط را کمی بیشتر بررسی کنیم.

پیش بینی تبدیل سرب

هسته اصلی هر راه حل هوش مصنوعی یا یادگیری ماشینی در جمع آوری حجم زیادی از داده ها و تجزیه و تحلیل آن برای یافتن روندهای ارزشمند نهفته است. برای زنده نگه داشتن این روح، ابزارهای CRM مبتنی بر هوش مصنوعی به نمایندگان فروش در…

Source link