چگونه نظرات YouTube را با داده های روشن حذف کردم تا احساسات مشتری را درک کنم

در دنیای امروز، جایی که به دست آوردن بینش های ارزشمند و مبتنی بر داده برای رشد کسب و کار و بهبود خدمات بسیار مهم است، پلتفرم های رسانه های اجتماعی مانند فیس بوک، یوتیوب، اینستاگرام، و توییتر/X به مرکز زندگی روزمره ما تبدیل شده اند. مردم آزادانه افکار، نظرات و تجربیات خود را به اشتراک می گذارند و رسانه های اجتماعی را به معدن طلایی داده های عمومی تبدیل می کنند. با جمع‌آوری این داده‌ها، می‌توانیم فرصت‌های جدیدی را برای درک روند بازار و رفتار مصرف‌کننده باز کنیم و به بهبود محصولات و خدمات به روش‌های معنادار کمک کنیم.

تصویری از ربات یوتیوب که توسط هوش مصنوعی ایجاد شده استتصویری از ربات یوتیوب که توسط هوش مصنوعی ایجاد شده است

تصور کنید شرکت شما به تازگی یک محصول یا خدمات جدید و هیجان انگیز راه اندازی کرده است و ویدیوهایی را در YouTube پست کرده است که ویژگی ها و مزایای آن را به نمایش می گذارد. با حذف نظرات YouTube، می‌توانید بینش‌های ارزشمندی را در مورد نحوه درک و بررسی محصول شما توسط کاربران جمع‌آوری کنید – به شما کمک می‌کند بفهمید چه چیزی کار می‌کند و کجا ممکن است جایی برای بهبود وجود داشته باشد.

در این مقاله بررسی خواهیم کرد:

در پایان این مقاله، خواهید فهمید که چگونه داده های رسانه های اجتماعی غنی از بینش را با ابزارهای Bright Data حذف کنید.

چالش‌های فرآیند خراش دادن داده هنگام استفاده از رویکرد سنتی

رویکرد سنتی برای جمع کردن داده ها از هر پلتفرمی معمولاً با کشف ساختار HTML پلت فرم شروع می شود. در مرحله بعد، محل قرار گرفتن اطلاعات مورد نیاز در صفحه را مشخص می کنید. سپس،…

Source link