چگونه نام تجاری استارتاپ خود را در LinkedIn بسازیم

LinkedIn یکی از بسترهای رسانه های اجتماعی است که می توانید کسب و کار خود را ارتقا دهید و با مشتریان بالقوه ، شرکا ، سرمایه گذاران و کارکنان آگاهی خود را افزایش دهید. در این مقاله ، به بررسی نحوه راه اندازی استارتاپ ها از لینکدین برای افزایش حضور آنلاین خود می پردازیم. اولین برداشتی که مشتریان از شرکت شما خواهند داشت این تصاویر است ، بنابراین استفاده از تصاویر با کیفیت بسیار ضروری است. LinkedIn Sales Navigator یک محصول ممتاز است که به کاربران امکان می دهد بازار مورد نظر خود را جستجو کرده و ببینند با چه کسانی می توان فروش بیشتری برقرار کرد.

تصویر
عکس پروفایل Omri Hurwitz Hacker Noon

@omrihurwitzعمری هورویتز

بازاریاب فناوری ، استراتژیست رسانه ، نویسنده: Forbes ، Times Of Israel ، VentureCation ، Benzinga و موارد دیگر!

یکی از مهمترین جنبه های ایجاد یک استارتاپ موفق ، برندسازی است. برای بازاریابی شرکت خود و ایجاد تصویری قابل تشخیص برای نام تجاری خود هرگز زود نیست. LinkedIn یکی از بسترهای رسانه های اجتماعی است که می توانید کسب و کار خود را در آن تبلیغ کرده و با مشتریان بالقوه ، شرکا ، سرمایه گذاران و کارکنان آگاهی خود را افزایش دهید.

در این مقاله ، ما در مورد اینکه چگونه استارتاپ ها می توانند بهترین استفاده را از LinkedIn برای افزایش حضور آنلاین خود داشته باشند ، بحث خواهیم کرد.

هنگامی که آماده راه اندازی صفحه شرکت LinkedIn خود هستید ، به یک لوگو و عکس روی جلد با طراحی خوب و قابل توجه نیاز دارید. اولین تصوری که مشتریان …

ایندکسر