چگونه می توان Flutter را با Unity متصل کرد

تصویر
عکس نمایه Hattrick IT Hacker Noon

@اوجنیاIT Hattrick

هت تریک با داشتن دفاتر در اروگوئه تیمی متخصص در سطح جهانی برای رفع نیازهای دیجیتالی شرکت شما به ارمغان می آورد.

اخیراً ، ما برای شریک زندگی خود BrainCo توسعه دادیم که یک چالش واقعی بود. این شرکت که از آزمایشگاه های نوآوری هاروارد متولد شده است ، محصولات فن آوری آموزش شناختی را توسعه می دهد و تخصص آنها را در یادگیری ماشین ، طراحی و علوم اعصاب برای ایجاد برنامه های مبتنی بر شناخت مبتکرانه به کار می برد.

یکی از موفق ترین محصولات آنها FocusCalm است ، یک هدبند مغز سنج و برنامه ای است که به کاربران کمک می کند یاد بگیرند چگونه فقط در چند دقیقه در روز ذهنیت خود را کنترل کنند.

هدف ما این بود که به BrainCo کمک کنیم تا بازی های موجود در FocusCalm را به سطح بالاتری برساند. این بازی ها هم با استفاده از نوروفیدبک گرفته شده توسط هدبند و هم ورودی کاربر انجام می شوند.

اما سوال اصلی این بود … بازی ها را با کدام چارچوب بسازیم؟

گزینه های زیادی وجود داشت ، بنابراین ما تصمیم گرفتیم ابتدا الزامات مورد نظر آن چارچوب را تعریف کنیم. این باید: اجازه می دهد بازی ها را درون برنامه Flutter جاسازی کنید ، در حالت ایده آل کراس پلتفرم باشید ، در دستگاه های پرکاربرد هموار عمل کنید و آخرین مورد ، نه مهمترین ، ساخت بازی ها با فیزیک پیچیده به راحتی امکان پذیر است. این امر ما را بر آن داشت تا Unity را انتخاب کنیم که برای پروژه های تلفن همراه مناسب است ، مناسب برای پروژه های کوچک و مناسب برای پروژه های کوچک است ، …