چگونه می توان محتوای ارزشمندی را که مشتری های شما دوست دارند بنویسیم • یوست

به عنوان یک مالک آژانس ، شما به مهارت هایی برای نوشتن محتوا که مشتری ها و مخاطبان خود را دوست دارند ، نیاز دارید. خوشبختانه ، شما می توانید یاد بگیرید که چگونه این کار را با مراحل مناسب و ابزارهای مفید انجام دهید. در اینجا ، ما در مورد نحوه برنامه ریزی ، نوشتن و بهینه سازی کار محتوا برای مشتریان خود بحث خواهیم کرد. اگر فرآیند خود را پایین بیاورید ، به راحتی محتوایی را ایجاد می کنید که با نیاز مشتری هماهنگ باشد و نتایج را به همراه داشته باشد. یکی از ابزارهایی که ما از آن استفاده خواهیم کرد ، افزونه SEOAST SEO است که به تولید محتوای شما کمک می کند.

درک اینکه چه چیزی محتوا را ارزشمند می کند

محتوای خوب همیشه یک هدف دارد – می تواند به سؤالات پاسخ دهد ، مشکلات را حل کند یا اطلاعات مهم را ارائه دهد. اگر خوانندگان محتوای مشتری شما را با ارزش بدانند ، احتمالاً احساس گوش دادن می کنند. آنها درک خواهند کرد که توصیه ها و ایده ها برای آنها در نظر گرفته شده است ، که به شما در ایجاد پیوند با آنها کمک می کند. نوشتن مطالب با ارزش و با کیفیت فقط برای پر کردن وب سایت های مشتری شما نیست بلکه راهی برای کمک و الهام بخشیدن به آنها برای بهبود تجارت خود است.

گزینه های زیادی برای به دست آوردن نتایج از محتوایی که برای مشتریان خود تولید می کنید وجود دارد. بنابراین ، برخی از اهداف محبوب ترین شما می توانید با محتوای مشتری خود هدف قرار دهید؟

  • شناخت برند ساخت: داستان ها و ارزش های برند را به اشتراک بگذارید تا مردم درک کنند که مشتری های شما چه کسانی هستند.
  • آموزش مخاطب: مقالات و فیلم هایی را ایجاد کنید که نحوه عملکرد محصولات و خدمات را نشان می دهد.
  • دریافت رهبری: محتوا را بنویسید تا افراد مشترک شوند ، موارد را بارگیری کنند یا با مشتری خود تماس بگیرند.
  • ترافیک رانندگی: اگر محتوای مشتری شما ارزشمند باشد ، خوانندگان به احتمال زیاد روی سایت خود کلیک می کنند.
  • افزایش نامزدی: برای ایجاد مکالمه و بازخورد ، محتوا را ایجاد کنید.

با چشمان خود به توپ ، به نوشتن متمرکز و روشن ادامه دهید. شما باید با دقت روی موضوعات ، چالش ها و فرصت های فعلی مشتریان خود تمرکز کنید. وقت خود را برای نوشتن قطعات خوب تحقیق کنید ، زیرا اینها می توانند خوانندگان شما را توانمند سازند. پس از انجام این کار ، آنها احتمالاً مشتری های شما را به عنوان متخصص موضوعی که می توانند به آنها اعتماد کنند ، خواهند دید. محتوای ساده و با کیفیت بالا می تواند خوانندگان را القا کند و به عنوان یک آژانس ارزش زیادی را برای شما به ارمغان بیاورد.

برنامه ریزی استراتژیک پایه و اساس است

بخش اعظم روند نوشتن مربوط به برنامه ریزی است. قبل از نوشتن برای مشتری های خود ، اهداف آن قطعه محتوا را به روشنی تعریف کنید. دریابید که مشتریان مشتریان شما با چه سؤالاتی در حال تلاش هستند و چگونه پاسخ های شما می تواند به آنها کمک کند. برای درک مبارزات روزمره خود ، مخاطبان هدف خود را تحقیق کنید. به این ترتیب ، می توانید محتوای خود را برای خوانندگان بسیار مرتبط کنید.

توصیه می شود وقت زیادی را صرف تحقیق در مورد کلمات کلیدی کنید. این فرایند بسیار مفید است و بینش زیادی در مورد مخاطبان مشتری خود و کلماتی که برای یافتن چیزها استفاده می کنند ، به شما می دهد. در نهایت ، این یافته ها به شما در ایجاد استراتژی های محتوا برای مشتریان خود کمک می کند.

مرحله بعدی ایجاد یک برنامه محتوا است. ابتدا یک تقویم ساده یا لیستی از موضوعاتی که مشتری شما می خواهد پوشش دهد ، تهیه کنید. برنامه شما آنها را راهنمایی می کند و به آنها کمک می کند تا مضامین مخاطبان و نگرانی های مکرر را پیگیری کنند.

فراموش نکنید که از ابزارهایی استفاده کنید که مستقیماً در محتوای آنها ادغام شوند. به عنوان مثال ، افزونه Yoast SEO دارای ویژگی های تحقیق کلمات کلیدی یکپارچه است – از جمله بسیاری دیگر از ویژگی های عالی. این می تواند کلمات کلیدی و روندهای مربوط به مباحث فعلی را برجسته کند ، که به مشتریان شما کمک می کند تا مطالب فعلی را برنامه ریزی کنند اما می توانند مورد بعدی را نیز آگاه سازند.

ایده آل و برنامه ریزی محتوا

پس از تحقیق ، وقت آن رسیده است که ایده هایی را برای محتوای مشتری خود شروع کنید. بیش از حد خود را گره نزنید. طوفان مغزی آزادانه. هر موضوعی را که مطرح می شود بنویسید و سپس این ایده ها را سازماندهی کنید تا با نیازهای مشتری مطابقت داشته باشد. نقشه برداری ذهن روشی خارق العاده برای مرتب سازی و تجسم این ایده ها است. البته ، شما همیشه می توانید از یک لیست ساده یا هر آنچه برای شما مفید است استفاده کنید. دیدن این ایده ها در کنار هم به مشتری شما کمک می کند تا ارتباط بین آنها را ببیند.

قبل از شروع نوشتن ، ایده خوبی است که در مورد ساختار محتوا فکر کنید. مقاله را به مقدمه ، بخش های اصلی و نتیجه گیری تقسیم کنید. به این ترتیب ، ساختن محتوا و نگه داشتن نوشته ها متمرکز و خواندنی آسان تر است. از آنجا ، اولین پیش نویس را بنویسید و ویرایش کنید – ویرایش به درخشش محتوا کمک می کند.

نوشتن خود را برای خوانایی بهینه کنید

نوشتن خوب همه چیز در مورد وضوح است. از زبان مستقیم استفاده کنید و سعی کنید از صدای منفعل جلوگیری کنید. طول جمله خود را تغییر دهید تا مقالات مشتری را درگیر نگه دارید. با یک جمله جسورانه یا یک مقدمه به سبک هرم معکوس شروع کنید. در بقیه مقاله ، از توضیحات مفصل برای ساخت و اثبات نکته اصلی استفاده کنید.

بیشتر بخوانید: نوشتن نسخه نویسی SEO: راهنمای نهایی

متن مشتری خود را برای بهبود خوانایی قالب بندی کنید. همیشه از هدرها برای معرفی بخش های جدید و پاراگراف های کوتاه استفاده کنید تا خواندن ایده ها برای خوانندگان آسان تر شود. برای استفاده از لیست ها و نقاط گلوله برای شکسته شدن دیوارهای متن نیز همین کار را می کند. اطمینان حاصل کنید که هر عنصر از طرح مشتری شما به خواننده اجازه می دهد تا نوشته های شما را به سرعت درک کند.

در طی این مرحله ، شما همچنین باید بهینه سازی های SEO را در صفحه در نظر بگیرید. نحوه استفاده از کلمات کلیدی فوکوس خود را مشاهده کنید و از نظر منطقی محتوای مشتری خود را ساختار دهید. همانطور که ممکن است بدانید ، Yoast SEO ابزاری خارق العاده برای این کار است. این امر به شما بازخورد در مورد جملات ، استفاده از صدای منفعل و استفاده و توزیع کلمه کلیدی می دهد. در نتیجه ، این بازخورد به انتشار محتوای با کیفیت بالا ، به ویژه در مهلت محکم کمک می کند.

بیشتر بخوانید: محتوای با کیفیت بالا چیست و چگونه آن را ایجاد می کنید؟

استفاده از سئو Yoast در فرآیند محتوای خود

Yoast SEO یک افزونه/افزونه سئو برای وردپرس ، Shopify و WooCommerce است. این برنامه با سادگی در ذهن طراحی شده است و در عین حال مجموعه کاملی از ویژگی های سئو را نیز ارائه می دهد. همچنین در ویرایشگر پست شما زندگی می کند تا در مورد نوشتن خود به شما بازخورد دهد. به عنوان مثال ، پیشنهادات زمان واقعی در مورد نحوه استفاده از کلمات کلیدی و ساختار مقاله خود را ارائه می دهد. با تشکر از این ، شما می توانید بدون قربانی کردن سئو و جنبه های فنی در تهیه محتوا ، مشتری های خود را دوست داشته باشید.

Yoast SEO یک استاندارد صنعت برای آژانس ها است. این یک ابزار مفید است که کاربران را در نوشتن محتوای جذاب و ارزشمند برای همه مشتری ها راهنمایی می کند. همانطور که با هدف سهولت در استفاده ، بازخورد عملی و بینش است. همچنین ، Yoast SEO Premium با پیشنهادات هوش مصنوعی همراه است که این روند را حتی ساده تر می کند. استفاده از این افزونه SEO در آژانس شما به شما کمک می کند تا یک فرآیند محتوای مداوم برای نوشتن ، بررسی و بهینه سازی محتوای با کیفیت بالا بسازید.

الهام بخش از طریق محتوای عملی

به خوانندگان خود کمک کنید و نشان دهید که چقدر چیزهای کوچک می توانند تفاوت بزرگی ایجاد کنند. فراموش نکنید که به مشتریان خود ابزارها و فرآیندهای لازم برای موفقیت را بدهید. به عنوان مثال ، بهترین شیوه ها و دستورالعمل های خود را برای نوشتن محتوا و ایجاد مطالب ارزشمندی که همه به دنبال آن هستند ، به اشتراک بگذارید. داستانهایی را در مورد چگونگی کمک به مشتریان به اهداف محتوای خود به اشتراک بگذارید ، زیرا این بینش ها به مشتریان بالقوه جدید کمک می کنند تا شما را در مورد رقابت انتخاب کنند.

الهام می تواند از بسیاری از مناطق حاصل شود ، اما همیشه مشخص نیست. وقتی الهام می گیرید ، محتوای مشتری شما می تواند به سطح کاملاً جدیدی برسد. محتوا همچنین می تواند هنگام نوشتن با یک هدف واضح و استفاده از ابزارهایی که از روند نوشتن شما پشتیبانی می کنند ، به ارتفاعات جدیدی برسند. به این ترتیب ، می توانید یک مجموعه ساده از ایده ها را به محتوای مشتری خود تبدیل کنید.

پیچیدن

ایجاد محتوا مشتری شما به بسیاری از موارد بستگی دارد ، به خصوص داشتن برنامه های خوب ، نوشتن واضح و پیشرفت های منظم. مثل همیشه ، همه چیز با تحقیق برای ساختن یک برنامه جامد شروع می شود. پس از آن ، با نوشتن واضح و ساختار متن ، مطالب مربوطه را برای مشتریان خود شروع کنید. سرانجام ، کار خود را با ابزارهای مفیدی مانند افزونه Yoast SEO بهینه کنید ، که بازخورد و پیشرفت های مربوطه را ارائه می دهد.

شما همچنین باید با آن به عنوان یک فرایند یادگیری رفتار کنید و همانطور که می خواهید بهبود یابد. به این ترتیب ، مشتریان شما در نهایت یک پایه محکم دارند که با مخاطبان خود ارتباط و ارتباط عمیق تری کسب می کند. آن را امتحان کنید و ببینید که چگونه می تواند پروژه بعدی مشتری شما را تغییر دهد. هر مقاله ضمن نشان دادن تخصص و تجربه شما ، ارتباط مشتری شما را تقویت می کند.

Source link