

@آنکیتا-تاناآنکیتا تانا
خلاق از نظر روح؛ نویسنده فنی از نظر حرفه ای ، آنکیتا یک مبلغ بازاریابی محتوا است.
رتبه بندی SEO و نرخ تبدیل دو معیار مهم هستند که به دلیل ماهیت تجارت برای فروشگاه های تجارت الکترونیکی مهم است.
به خصوص ، در بازار رقابتی امروز ، اگر می خواهید مردم به فروشگاه شما توجه کنند ، حداقل باید در صفحه شماره 1 نتایج موتور جستجو باشید و در بهترین حالت در 3 نتیجه برتر باشید.
یک مطالعه تحقیقاتی انجام شده توسط Optify همچنین تأیید کرده است که مهم است که وب سایت های تجارت الکترونیکی در صفحه 1 نتایج موتور جستجو ظاهر شوند ، به ویژه در 3 نتیجه برتر زیرا در مجموع 58.4٪ از کل ترافیک ارگانیک را دریافت می کنند.
موقعیت شماره 1 در نتایج جستجو ، طبق گفته Optify ، به طور متوسط 36.4 CT CTR ، موقعیت شماره # 2 12.5 CT CTR و موقعیت شماره # 3 9.5 CT CTR دریافت می کنند.
به عبارت دیگر ، اگر رتبه بندی SEO تجارت الکترونیک خود را بهبود ندهید ، فروشگاه تجارت الکترونیکی شما فرصت های فروش زیادی را از دست خواهد داد.
علاوه بر این ، بهبود رتبه بندی تجارت الکترونیکی SEO که باعث ایجاد ترافیک ارگانیک می شود ، در مقابل به خطر انداختن پول شما در تبلیغات پولی ، مزایای خاص خود را دارد.
به عنوان مثال ، یک مطالعه SEMrush نشان داده است که 37.5٪ از کل بازدید از وب سایت های تجارت الکترونیکی از طریق موتورهای جستجو انجام می شود.
همچنین مطالعه دیگری نشان داد که …