دیده شدن برند اندازهگیری میکند که یک برند چقدر شناخته شده است و مشتریان بالقوه چقدر با آن در کانالهای مختلف مانند موتورهای جستجو، رسانههای اجتماعی، تبلیغات، روابط عمومی یا دهان به دهان مواجه میشوند.
دیده شدن بالای برند به این معنی است که یک برند به راحتی قابل تشخیص است که منجر به افزایش آگاهی، اعتماد مشتری و در نهایت فروش بالاتر می شود.
نشت جستجوی اخیر گوگل بینش هایی را در مورد عوامل اصلی موثر بر رتبه بندی جستجوی ارگانیک ارائه می دهد.
از جمله نکات برجسته، نقش مهمی است که لینک ها، کلیک ها و اعتبار نهادها، برندها و وب سایت ها ایفا می کنند.
در حالی که این افشاگری ها ممکن است برای برخی پیشگامانه به نظر برسد، اما در واقع آنچه را که بسیاری در صنعت مدت ها درک کرده اند، مجدداً تأیید می کنند: اعتبار، برندسازی و تعامل کاربر، سنگ بنای موفقیت دیجیتال است.
اما چرا دیده شدن برند مهم است؟
حضور ثابت برند در نتایج جستجو فقط به این معنی نیست که دیده شوید. این در مورد اعتماد است.
وقتی مشتریان بالقوه مکرراً نام تجاری شما را می بینند، اعتماد و آشنایی آنها با شما افزایش می یابد.
مشاهده مداوم منجر به افزایش ترافیک وب سایت و تعامل می شود.
وقتی نام تجاری شما به طور مداوم در نتایج جستجو ظاهر می شود، احتمال اینکه کاربران از سایت شما بازدید کنند بیشتر است. سطح ترافیک بالاتر شانس شما را برای تبدیل بازدیدکنندگان بیشتر به مشتری افزایش می دهد.
افزایش آگاهی از برند همچنین وفاداری مشتری را افزایش می دهد. افرادی که برند شما را می شناسند، تمایل بیشتری به بازگشت به کسب و کار تکراری دارند. این در مورد ایجاد یک تجربه به یاد ماندنی است که آنها را به بازگشت نگه می دارد.
اگر کسی تجربه خوبی با شما داشته باشد، به احتمال زیاد به طور خاص برای شما جستجو می کند یا بدون خرید از اطراف مستقیماً به وب سایت شما می آید.
علاوه بر این، حفظ شهرت آنلاین مثبت با دیده شدن نام تجاری همراه است. درک آنلاین برند شما مستقیماً بر ارزش آن تأثیر می گذارد. مشارکتها و ذکرهای مثبت و مداوم، جایگاه کلی برند شما را بالا میبرد.
حالا این به این معنی نیست که شما باید نایک یا تیلور سویفت بعدی باشید تا این کار انجام شود. شناخته شدن برای یک جایگاه خاص در صنعت خود یک راه عالی برای ایجاد برند شما است.
کسب و کار «رفتن» برای آن یک چیز به شما کمک می کند تا در میان رقبا متمایز شوید.
عمیق تر حفاری کنید: 10 مزیت برتر سئو ساخت برندی که مردم به آن اعتماد دارند
استفاده از قابلیت مشاهده جستجوی ارگانیک برای رشد نام تجاری
دیده شدن جستجوی ارگانیک فقط در مورد دریافت کلیک نیست، بلکه باعث رشد پایدار و بلند مدت می شود. این دید به ترافیک مقرون به صرفه تبدیل می شود که از هر کمپین پولی ارزشمندتر است.
وقتی محتوای شما جذاب و آموزنده است، به اشتراک گذاری اجتماعی و بک لینک ها را دعوت می کند و دسترسی و اعتبار شما را افزایش می دهد. این اشارهها به عنوان تاییدیه عمل میکنند و لایههایی از قدرت را به برند شما اضافه میکنند.
همانطور که همه ما می دانیم، صفحات با رتبه بالا معدن طلا برای جذب سرنخ های واجد شرایط هستند. این افراد قبلاً به چیزی که شما ارائه میدهید علاقه نشان دادهاند، و این باعث میشود که احتمال تبدیل شدن آنها بیشتر شود.
این فقط در مورد ترافیک نیست، بلکه هدف قرار دادن نوع مناسب افراد است. اگر آنها قبلاً با نام تجاری شما آشنا باشند، تبدیل بسیار آسان تر خواهد بود.
ادغام سئو با سایر تلاشهای بازاریابی دیجیتال، نتایج شما را در SERP تقویت میکند.
ایمیل، بازاریابی محتوا، رسانه های اجتماعی و تبلیغات PPC همگی می توانند با تلاش های سئوی شما برای ایجاد یک استراتژی جامع که حضور آنلاین شما را به حداکثر می رساند، کار کنند.
ایجاد یک نام تجاری ثابت در تمام کانال های بازاریابی، آگاهی کلی از برند را در نتایج ارگانیک بهبود می بخشد.
سپس، زمانی که مردم با برند شما راحت شوند، تمایل بیشتری به خرید از شما دارند تا از شرکتی که هیچ تجربه ای در آن ندارند.
رویکردهای استراتژیک برای افزایش دیده شدن برند
همه استراتژیهای سئو که همه ما میشناسیم و دوستشان داریم در ایجاد دیده شدن برند مهم هستند، تفاوت این است که اطمینان حاصل کنیم که صدای برند، نام، رنگها و شخصیت شما در هر یک از آنها میدرخشد.
هر زمان که شخصی با برند شما درگیر شد، باید فوراً قابل تشخیص باشید.
بازاریابی محتوا سنگ بنای سئوی موثر است.
همراستایی محتوای خود با نیازهای مخاطبان هدف و هدف جستجو بسیار مهم است، اما ما باید محتوای شخصیسازیشدهتری را برای افزایش آگاهی از برند وارد کنیم.
به عنوان مثال، هنگام وبلاگ نویسی، می توانید تجربیات و نظرات اعضای تیم، مطالعات موردی یا توصیفات مشتری را در نظر بگیرید.
عمیق تر حفاری کنید: راهنمای کامل بهینه سازی محتوا برای سئو (با چک لیست)
رسانه های اجتماعی همچنین می توانند دسترسی محتوای شما را افزایش دهند. با به اشتراک گذاری محتوای خود در پلتفرم هایی مانند فیس بوک، ایکس و لینکدین، ترافیک را افزایش می دهید و دیده شدن نام تجاری خود را در موتورهای جستجو افزایش می دهید.
مهم است که اطمینان حاصل کنید که “صدا” رسانه های اجتماعی و “صدا” وب سایت شما با برند شما و یکدیگر سازگار هستند. داشتن یک استراتژی یکپارچه در تمام کانال های بازاریابی بسیار مهم است.
مشارکت با اینفلوئنسرها نیز می تواند دامنه برند شما را افزایش دهد. اینفلوئنسرها اعتماد و توجه مخاطبان هدف شما را دارند. همکاری با آنها می تواند اعتبار شما را افزایش دهد و برند شما را به مشتریان بالقوه جدید معرفی کند.
بازاریابی ایمیلی می تواند به شما کمک کند به طور منظم با مخاطبان خود در ارتباط باشید و ایجاد بک لینک قوی با استفاده از تکنیک هایی مانند روابط عمومی دیجیتال می تواند قابلیت کشف شما را بهبود بخشد.
همه این عناصر با هم کار می کنند تا به ساخت یک برند کمک کنند. دیگر کافی نیست که فقط برای عبارات کلیدی خاص پیدا شوید و انتظار داشته باشید که فروش هجوم بیاورد.
مزایای کلیدی
بهبود رتبه بندی جستجوی شما به طور طبیعی ترافیک ارگانیک را افزایش می دهد، دید برند را افزایش می دهد و چرخه ای مثبت از کشف ایجاد می کند.
هرچه افراد بیشتر درباره شما بدانند، افراد بیشتری شما را جستجو می کنند، که به شما کمک می کند عبارات غیر مارک را رتبه بندی کنید.
افزایش دید آنلاین بر کل قیف فروش شما تأثیر مثبت دارد. از آگاهی گرفته تا توجه و تبدیل، یافتن آسان در موتورهای جستجو می تواند کاربران را به طور یکپارچه در سفر خریدارشان راهنمایی کند.
شناخت و اقتدار بیشتر برند، مشارکت ها و همکاری های صنعتی را جذب می کند.
هنگامی که شما به عنوان یک رهبر در زمینه خود شناخته می شوید، سایر مشاغل مایل به همکاری خواهند بود و فرصت های رشد جدیدی را باز می کنند.
درخواست برای مشارکت در انتشارات آنلاین، ظاهر شدن در پادکست ها یا مصاحبه برای لایو اینستاگرام همه راه هایی برای ارتقای بیشتر برند شما هستند.
تعامل بیشتر کاربر و زمان اقامت طولانی تر، عملکرد سایت را بهبود می بخشد. وقتی بازدیدکنندگان زمان بیشتری را در سایت شما صرف می کنند، به موتورهای جستجو نشان می دهد که محتوای شما ارزشمند است. برای درگیر نگه داشتن کاربران، از ایجاد محتوای خشک و غیر جالب خودداری کنید.
نگاهی بلندمدت و سرمایهگذاری در رویت برند ارگانیک و استراتژیهای جستجو، مزایای بلندمدتی را با کسری از هزینه روشهای تبلیغات سنتی به همراه دارد.
وقتی مردم شما را بشناسند، با آمدن افراد بیشتری به شما، ادامه رشد آسان تر می شود.
اندازه گیری موفقیت در مشاهده جستجوی ارگانیک
ما به دنبال رتبه بندی کلمات کلیدی هستیم تا پیشرفت و رقابت شما را دنبال کنیم. بررسی مرتب جایگاه کلمات کلیدی به شما کمک می کند اثربخشی تلاش های سئوی خود را بسنجید.
گنجاندن عبارات برند می تواند تضمین کند که موقعیت های شما را حفظ می کنید به طوری که وقتی شخصی به دنبال نام تجاری شما می گردد، مال شما همان چیزی است که در SERP ها ظاهر می شود.
تجزیه و تحلیل معیارهای ترافیک ارگانیک برای دیدن میزان ترافیکی که عبارات مارک تجاری شما به ارمغان می آورند به رشد کمک می کند.
ردیابی نرخ تبدیل، تلاش های سئوی شما را به نتایج کسب و کار مرتبط می کند. نرخ تبدیل بالا نشان می دهد که استراتژی سئوی شما ترافیک را هدایت می کند و بازدیدکنندگان را به طور موثر به مشتری تبدیل می کند.
درصد نرخ تبدیل کلی شما به شما کمک می کند تا درک کنید که برند (و سایر عوامل) چگونه بر فروش تأثیر می گذارد.
ارزیابی معیارهای تعامل، رضایت و قصد کاربر را می سنجد. نظرات، اشتراک گذاری ها و لایک ها نشان می دهد که محتوای شما چقدر با مخاطبان شما طنین انداز می شود.
نظارت بر کانالهای رسانههای اجتماعی برای اندازهگیری سطح گفتگو پیرامون برند شما بسیار ارزشمند است.
با ردیابی فعال منشنها، هشتگها، نظرات و اشتراکگذاریها در پلتفرمهای اجتماعی، میتوانید بینشهای بیدرنگ درباره موارد زیر به دست آورید:
- تعداد افرادی که درباره برند شما بحث می کنند.
- چیزی که آنها می گویند.
- احساس کلی این گفتگوها.
این به شما کمک می کند تا دسترسی و دیده شدن نام تجاری خود را درک کنید و روندهای کلیدی، تأثیرگذاران بالقوه و مناطقی را شناسایی کنید که برند شما می تواند به طور مؤثرتری در آن مشارکت داشته باشد.
علاوه بر این، نظارت بر رسانههای اجتماعی شما را قادر میسازد تا به سرعت به مشکلات نوظهور رسیدگی کنید یا از بازخوردهای مثبت سرمایهگذاری کنید، شهرت برند خود را افزایش دهید و ارتباط قویتری با مخاطبان خود ایجاد کنید.
اندازهگیری بک لینکها برای ارزیابی میزان طنیناندازی محتوا و برند شما در سراسر وب ضروری است.
ایمن سازی بک لینک های طبیعی و با کیفیت بالا از وب سایت های معتبر و معتبر، هدف نهایی متخصصان سئو است. این لینک ها اعتبار سایت شما را افزایش می دهند و به موتورهای جستجو سیگنال می دهند که محتوای شما ارزشمند و قابل اعتماد است.
ممیزی سه ماهه سئو برای اطمینان از همسویی استراتژی شما با اهداف تجاری شما بسیار مهم است.
ارزیابی منظم سلامت فنی وب سایت به شما این امکان را می دهد که فعال بمانید، مشکلات را قبل از تأثیرگذاری بر عملکرد شناسایی کنید و در صورت نیاز تنظیمات مبتنی بر داده را انجام دهید.
این ممیزی ها همچنین فرصتی برای کشف راه های جدید برای افزایش دیده شدن برند است. آنها شما را قادر می سازند تاکتیک های خود را اصلاح کنید و تمرکز دقیق خود را بر افزایش حضور برند خود در موتورهای جستجو حفظ کنید.
با ارزیابی و بهبود مستمر تلاشهای سئوی خود، میتوانید از رشد پایدار و یک مزیت رقابتی قویتر در بازار خود اطمینان حاصل کنید.
به حداکثر رساندن تأثیر جستجوی نام تجاری خود
افزایش دیده شدن نام تجاری شما در جستجوی ارگانیک یک کار یکباره نیست. این یک تلاش مداوم است.
هر استراتژی در بهبود دید شما، از یکپارچه سازی کلمات کلیدی استراتژیک و ایجاد محتوای با کیفیت بالا گرفته تا بهینه سازی روی صفحه و بک لینک دادن، نقش اساسی دارد.
آگاهی مداوم از برند، اعتماد و وفاداری مشتری را تقویت می کند، ترافیک طولانی مدت و مقرون به صرفه و رشد قابل توجه برند را هدایت می کند.
نویسندگان مشارکت کننده برای ایجاد محتوا برای سرزمین موتورهای جستجو دعوت می شوند و به دلیل تخصص و کمک به جامعه جستجو انتخاب می شوند. همکاران ما تحت نظارت کارکنان تحریریه کار می کنند و مشارکت ها از نظر کیفیت و ارتباط با خوانندگان ما بررسی می شوند. نظراتی که بیان می کنند، نظر خودشان است.