چگونه می توان از داده ها در استراتژی جمع آوری کمک های خود بهتر استفاده کرد

سازمان های غیرانتفاعی باید فرهنگی ایجاد کنند که به تصمیم گیری مبتنی بر داده ها اهمیت دهد. رهبری باید تجزیه و تحلیل کمی و کیفی از نحوه عملکرد تلاش های قبلی برای جمع آوری کمک های مالی را مورد استفاده قرار دهد و از نتایج آن برای اطلاع رسانی به اطلاع رسانی آینده استفاده کند. چهار دسته از KPI های جمع آوری کمک وجود دارد: بودجه ، نرخ حفظ اهداکنندگان ، KPI های کانال و KPI های ROI. جان دفتریوس می گوید خطر قرار گرفتن در عصر “داده های بزرگ” فقدان داده نیست ، بلکه داشتن داده های زیاد و ندانستن نحوه استفاده از آن است.

تصویر
عکس نمایه TechSoup Hacker Noon

@techsoupTechSoup

TechSoup سازندگان را با راه حل های فناوری تحول آفرین و مهارت هایی که برای بهبود زندگی در سراسر جهان نیاز دارند ، مجهز می کند.

بر اساس مطالعه ای که توسط Statista در ایالات متحده و کانادا انجام شده است ، “پرورش اهداکنندگان ، کسب ، نگهداری و ارتباطات” دومین چالشی است که افراد غیر انتفاعی با آن روبرو هستند ، تنها پس از نگرانی در مورد نیروی انسانی.

جمع آوری کمک های مالی به طور فزاینده ای با کاهش بودجه دولت ، تعداد زیادی از دلایل ارزشمند و مشارکت اهداکنندگان با توجه به نحوه استفاده از محتوا با فناوری های جدید ، رقابت می کند. این چیزی است که از زمان همه گیری کووید -19 به طور غیرقانونی افزایش یافته است.

برای به دست آوردن پیشرفت در محیط جمع آوری سرمایه های نامرتب امروز و دستیابی به پایداری بلند مدت ، ضروری است که سازمان های غیر انتفاعی از داده ها به طور م useثر برای هدایت خود استفاده کنند.