چگونه می توانید برند شخصی خود را به عنوان یک تأثیرگذار و خالق بسازید

اینفلوئنسرها از این نظر منحصر به فرد هستند که خود یک برند و یک کانال رسانه ای هستند. مارک های سنتی می توانند با اینفلوئنسرها برای تبلیغ محصولات خود همکاری کنند ، اما اینفلوئنسرها نیز باید تصویر خود را حفظ کنند. سازندگان صدای متفاوتی دارند که ذاتاً با مارک های تجاری متفاوت است. ایجاد “نام تجاری شخصی” به عنوان یک عامل تأثیرگذار برای طول عمر شما بسیار مهم است. طاقچه ها بسیار مهم هستند زیرا آنها خالقان را از یکدیگر متمایز می کنند ، به ویژه در بازارهای اشباع شده مانند تأثیرگذاران رسانه های اجتماعی. ایجاد حضور آنلاین و موقعیت یابی و هدف گیری نیز برای جلب توجه بسیار مهم است.

تصویر
عکس پروفایل Lomit Patel Hacker Noon

@lomitpatelلومیت پاتل

لومیت پاتل نویسنده پرفروش کتاب “Lean AI” است.

چه یک شرکت باشید ، چه یک کارجو ، یا یک تأثیرگذار ، ایجاد یک نام تجاری برای موفقیت شما بسیار مهم است. و درست مانند مارک های تجاری ، اینفلوئنسرها و سازندگان می توانند از بهترین شیوه ها برای توسعه مارک های خود استفاده کنند.

با این حال ، اینفلوئنسرها از این جهت منحصر به فرد هستند که خود یک برند و یک کانال رسانه ای هستند. مارک های سنتی می توانند با اینفلوئنسرها برای معرفی محصولات خود همکاری کنند ، اما اینفلوئنسرها همچنین باید تصویر خود را حفظ کنند – و صدای مستقل ، دیدگاه یا دیدگاه منحصر به فرد – که طرفداران شما را تقویت کرده و در وهله اول مخاطبان خود را جذب کرده است.

این بدان معناست که سازندگان یا تأثیرگذاران یک …