چگونه منابع ترافیک خود را متنوع کنید

یک نشانه از تغییر در هوا وجود دارد.

متخصصان سئو به آرامی با واقعیتی که با آن روبرو هستند بیدار می شوند.

ترافیک در دنیای مبتنی بر هوش مصنوعی کاهش می یابد.

بنابراین، در این مقاله، یاد خواهید گرفت که چگونه و چرا باید منابع ترافیک خود را متنوع کنید.

و چرا ساختن جهان اهمیت دارد.

چرا ترافیک خود را متنوع کنید؟

همه ما می دانیم که گوگل دوست شما نیست، اما به روز رسانی های چند سال اخیر به شدت به سئوکاران یادآوری کرده است.

به طور پیش‌فرض، همه باید بیشتر شبیه یک برند رسانه‌ای و کمتر شبیه یک سئوکار فکر کنند.

چرا؟

زیرا شما باید یک ساختار محکم در پشت کسب ترافیک داشته باشید.

من قصد ندارم وارد بحث در مورد ترافیک واجد شرایط شوم. اونم واسه یه روز دیگه

در حال حاضر، ما باید 100٪ شفاف باشیم. ایجاد یک کسب و کار یا بازاریابی حدود 100٪ ترافیک ارگانیک از Google خطرناک است.

اما گزینه های دیگری نیز وجود دارد.

ترافیک ایجاد نکنید؛ یک دنیا بساز

من اولین بار در مورد “جهان سازی” از نویسنده کپی رایت بن ستل یاد گرفتم.

این یک ایده ساده و در عین حال قدرتمند است: با کسب و کار خود مانند یک دنیای گسترده و همه جانبه رفتار کنید.

به دنیاهای خلق شده در آثار هری پاتر، جنگ ستارگان، دیزنی و تالکین فکر کنید. (یا حتی فرنچایز “سریع و خشمگین”!)

شما در حال ساختن یک دنیای برند با نقاط ورود در همه جا هستید.

با ساختن یک جهان، راه های مختلفی را برای مشتریان ایجاد می کنید تا با برند شما روبرو شوند، وارد دنیای شما شوند و کشف کنند که شما وجود دارید.

خوب، پس چگونه؟

بخش اول درک این موضوع است که من در اینجا در مورد پلتفرم ها صحبت نمی کنم.

برندها کانال های اجتماعی دارند، اما اینطور نیست.

این در مورد کشف و مصرف است، نه جمع آوری کانال های بی پایان برای بیرون ریختن پست های خودکار.

ما در حال ساختن دنیاهایی پیرامون برندهایمان هستیم، نه اینکه محتوای اجتماعی را بی‌معنا بیرون بیاوریم.

وقتی مانند یک سازنده جهان فکر می کنید، از منابع دیجیتال و فیزیکی برای افزایش در دسترس بودن ذهنی خود استفاده می کنید.

و برای انجام این کار، باید به ذهن مصرف کنندگان خود فکر کنید.

مثلا هری پاتر را در نظر بگیرید.

شما کالا، فیلم، کتاب و نمایش های تئاتر دارید.

من نمی گویم که شما هم باید همه اینها را داشته باشید.

این در مورد ایجاد نقاط ورودی است که به افراد اجازه می دهد وارد دنیای تجارت شما شوند و بخشی از برند شما شوند.

همه به این ترتیب شما می توانید آن آگاهی “بالاترین ذهن” را داشته باشید.

بیایید دانه بندی کنیم.

جستجوی عمیق تر: بهینه سازی در همه جا جستجو کنید: 7 پلتفرم که سئوکاران باید برای فراتر از گوگل بهینه سازی کنند

تنوع بخشیدن به منابع ترافیک: 11 جهان برای ساختن

هنگام شروع، 11 جهان یا روش را در نظر بگیرید تا به شما در ایجاد یک پایه محکم کمک کند.

  • خبرنامه ها
  • پادکست ها
  • کتاب ها
  • ویدیوهای طولانی
  • ویدئوهای کوتاه
  • مصاحبه ها
  • اجتماعی.
  • جستجوی ارگانیک
  • روابط عمومی.
  • ایمیل.
  • بازاریابی محتوا/ وبلاگ نویسی

توجه داشته باشید که اینها پلتفرم نیستند، بلکه نقاط ورود به دنیای برند شما هستند.

برخی از روش‌ها از چندین پلتفرم استفاده می‌کنند – مانند کتاب، که می‌تواند فهرست آمازون، نسخه فیزیکی، وب‌سایت داشته باشد و در پادکست‌ها یا رویدادها مورد بحث قرار گیرد.

هدف ایجاد درهایی برای کسب و کار شماست.

بیایید در هر کدام شیرجه بزنیم.

1. خبرنامه

خبرنامه ها راهی برای دسترسی منظم به مردم هستند.

توصیه من این است که آنها را قالب بندی کنید و آنها را در پلتفرم هایی مانند LinkedIn، Medium یا Substack پست کنید.

اما آنها با یک هشدار می آیند.

شما صاحب پلتفرم نیستید. این توپ آنهاست، و آنها می توانند شما را از بازی کردن در هر زمان بازدارند.

زمانی که توسط Substack تحریم شدم، با این مورد مواجه شدم و آن را مانند لیست ایمیل خودم در نظر گرفتم.

نمونه خبرنامهچگونه منابع ترافیک خود را متنوع کنید

این پلتفرم ها برای نوشتن هستند نه فروش مستقیم.

شما باید رویکرد خود را تغییر دهید و شرایط و ضوابط پلتفرم ها را درک کنید.

Growth in Reverse یک منبع رایگان فوق العاده برای یادگیری بیشتر در مورد این موضوع است.

2. پادکست

یک پادکست ایجاد کنید، و گوش شنوندگان را خواهید داشت (اگر به اندازه کافی خوب باشید).

این ارزش بالایی دارد زیرا می توانید در طول سفر با ماشین یا قطار در گوش دیگران باشید.

پادکست ها راهی عالی برای جاسازی افراد در دنیای شما هستند.

3. کتاب

کتاب‌ها درهای باز هستند، با نسخه‌های فیزیکی که فضای قفسه یا میز را اشغال می‌کنند.

آنها همچنین یک راه عالی برای ایجاد ترافیک از طریق فروش کتاب هستند.

من بخشی از دو کتاب، از جمله Digital PR Playbook بوده ام.

راسل برانسون یکی از بهترین ها در این تجارت است، که مجموعه ای از کتاب ها را ایجاد کرده است که مردم را به دنیای ClickFunnels خود می کشاند.

ClickFunnelsClickFunnels

برانسون یک متخصص در جهان سازی است و راه های بی شماری برای مردم ایجاد می کند تا برند و محصولات خود را کشف کنند.

4. فیلم های طولانی

ایجاد محتوای ویدیویی می تواند کار سختی باشد.

اما ویدئوهای طولانی مدت محتوای زیادی را در اختیار شما قرار می دهند که می توانید به طرق مختلف از آنها استفاده کنید.

برخی از افراد از پادکست های خود استفاده می کنند و آنها را به عنوان ویدیوهای طولانی تر در YouTube قرار می دهند.

دیگران در حال ایجاد ویدئوهای طولانی هستند که شبیه برنامه های تلویزیونی هستند.

Pat Walls، خالق Starter Story، این کار را با نتایج عالی انجام می دهد.

Pat Walls of Starter StoryPat Walls of Starter Story

او پس از ایجاد یک وب سایت پر رونق، به YouTube رفت تا دنیای Starter Story خود را بسازد.

عمیق تر حفاری کنید: آینده محتوای سئو ویدیو است – در اینجا دلیل آن است

5. فیلم های کوتاه

ویدیوهای کوتاه – در حلقه‌های اینستاگرام، YouTube Shorts، TikTok و LinkedIn – راه‌هایی برای ارائه محتوای مختصر ارائه می‌دهند.

همانطور که گفته شد، والز از ویدیوهای طولانی استفاده می کند و آنها را برای ساختن دنیای کوتاه خود تغییر کاربری می دهد.

تبدیل ویدیوهای بلند به ویدیوهای کوتاهتبدیل ویدیوهای بلند به ویدیوهای کوتاه

او همچنین از TikTok برای ایجاد نقاط ورود به برند خود استفاده می کند.

داستان شروع در TikTokداستان شروع در TikTok

می‌توانید ببینید که این چقدر برای برندسازی دیجیتال قدرتمند است.

دریافت خبرنامه که بازاریابان به آن اعتماد دارند.


6. مصاحبه

مصاحبه ها، چه در مقالات و چه در پادکست های دیگران، فرصتی ارزشمند برای به اشتراک گذاشتن نام تجاری خود و ایجاد یک پیوند به سایت شما فراهم می کند.

علاوه بر این، سازندگان اغلب ظاهر شما را از طریق ویدیوهای کوتاه خود تبلیغ می کنند و دامنه دسترسی شما را افزایش می دهند.

7. اجتماعی

من روی پست‌های روزانه لینکدین تمرکز می‌کنم، اگرچه ممکن است در آینده به پلتفرم‌های دیگر نیز گسترش پیدا کنم.

برای دیگران، ممکن است TikTok یا سایر سیستم عامل ها باشد.

نکته کلیدی این است که به طور فعال دنیای خود را بر روی این پلتفرم ها بسازید و مسیرهایی را برای مردم ایجاد کنید تا برند شما را کشف کنند.

کاوش عمیق تر: جستجوی اجتماعی و آینده تعامل با برند

جستجوی ارگانیک منبع قابل اعتمادی از ترافیک بوده است، اما واقعیت این است که به دلیل هوش مصنوعی در حال کاهش است.

این تغییر دلیلی است که من این مقاله را می نویسم – ترافیک ارگانیک کمتر چیزی است که ما باید با آن سازگار شویم.

در حالی که هوش مصنوعی هنوز به عنوان نقطه ورود گنجانده نشده است، در آینده نزدیک عاملی است که باید در نظر گرفته شود.

AD 4nXeNFLrgUam2dxmw47o78rd9yIpXKe9xHtgRR6JyG76IMcctss8lV1Jmoie9mRsYuAPvIZZubAdRLlZpUoV MWAV7JrJxpyWsrxZ4zOFqNCWSMLCE Ls12?key=Q UWdUgiy2ak3kA2jwz KFMEAD 4nXeNFLrgUam2dxmw47o78rd9yIpXKe9xHtgRR6JyG76IMcctss8lV1Jmoie9mRsYuAPvIZZubAdRLlZpUoV MWAV7JrJxpyWsrxZ4zOFqNCWSMLCE Ls12?key=Q UWdUgiy2ak3kA2jwz KFME

آیا جستجوی هوش مصنوعی همچنان به عنوان جستجوی ارگانیک طبقه بندی می شود؟

من استدلال می کنم که این است.

در هر صورت، جستجوی ارگانیک یکی دیگر از گزینه های جهان سازی برای شماست.

9. روابط عمومی

روابط عمومی دیجیتال یا سنتی به افراد کمک می کند تا برند شما را کشف کنند، درباره آن بیاموزند و با آن تعامل داشته باشند.

همچنین به داده‌های آموزشی LLM کمک می‌کند، پیوندهایی ایجاد می‌کند، و نام تجاری تولید می‌کند.

برای مشاوره و الهام گرفتن در مورد روابط عمومی، وب سایت کمپین های معروف، سایت نکات روابط عمومی دیجیتال و خبرنامه روابط عمومی دیجیتال منابع عالی هستند.

10. ایمیل

ایمیل یک کانال دست نخورده برای بسیاری از برندها باقی مانده است.

برخی از ایمیل های روزانه برای ساختن دنیای خود استفاده می کنند، در حالی که برخی دیگر خبرنامه ها یا به روز رسانی های هفتگی را ترجیح می دهند.

در حالی که شما مالک این دارایی هستید، به دلیل اصطکاک در ثبت نام – نیاز به نام، ایمیل و تایید، افزایش لیست ایمیل می تواند چالش برانگیز باشد.

با این حال، پس از ساخته شدن، دارایی است که شما کنترل می کنید.

11. بازاریابی محتوا/ وبلاگ نویسی

همه محتوا بازاریابی است، اما در اینجا به نوشتن سنتی در سایت خودتان اشاره می کنم.

نمونه های بسیار خوبی از این مورد وجود دارد، مانند محتوای رند فیشکین در SparkToro و Gaps در فضای SEO.

لازم نیست همه محتوا بر جستجوی ارگانیک متمرکز شود و این در آینده اهمیت بیشتری پیدا خواهد کرد.

به نظر کار سختی می رسد

بله، هست و می کند. اما هیچ کس نمی گوید این کار را انجام دهید.

نکته این است که شما گزینه های زیادی برای تنوع بخشیدن به ترافیک خود در دنیای ترافیک رو به کاهش دارید.

اما آیا ارزشش را دارد؟

تبلیغات برند ساده ترین راه برای ساختن دنیایی بزرگ و ایجاد ترافیک است.

اما به همان اندازه، گران ترین است. همه گزینه های بالا بازاریابی برتر هستند.

شما از کانال ها برای ایجاد آگاهی از وجود خود استفاده می کنید که به قانون 95/5 بازاریابی کمک می کند.

در هر زمان، 95 درصد از مشتریان بالقوه شما در بازار چیزی که می فروشید نیستند.

اما با گفتن به مردم که وجود دارید، امیدوارید در بالای ذهن آنها باشید.

همانطور که گفته می شود، آسان به ذهن و آسان برای پیدا کردن.

و به گوگل اتکا نکنید.

عمیق‌تر جستجو کنید: سئو فراتر از Google: ساختن نام تجاری خود در Reddit، Quora، TikTok و موارد دیگر

نویسندگان مشارکت کننده برای ایجاد محتوا برای سرزمین موتورهای جستجو دعوت می شوند و به دلیل تخصص و کمک به جامعه جستجو انتخاب می شوند. همکاران ما تحت نظارت کارکنان تحریریه کار می کنند و مشارکت ها از نظر کیفیت و ارتباط با خوانندگان ما بررسی می شوند. نظراتی که بیان می کنند، نظر خودشان است.

Source link