چگونه مطالعه موردی خود را موثرتر کنیم

عکس پروفایل نویسنده

@سیدبلخیسید بلخی

سید بلخی بنیانگذار WPBeginner ، بزرگترین سایت رایگان منابع وردپرس است.

بیشتر تصمیمات خرید با تحقیق شروع می شود. مردم دوست دارند چیزهایی بخرند که اثبات اجتماعی آن ها باشد از میزان کارآیی آنها در حل مشکلاتشان و تسهیل زندگی آنها. بنابراین آنها به دنبال بازبینی ها ، توصیفات ، رتبه بندی ستاره ها و محتوای تولید شده توسط کاربر هستند تا بدانند این محصولات یا خدمات چقدر خوب هستند. در حالی که تمام این مدارک اجتماعی به طرز شگفت انگیزی برای کمک به کاربر در تصمیم گیری کار می کنند ، اما اگر در استراتژی های بازاریابی شما هوشمندانه استفاده شود ، هیچ چیز نمی تواند قدرت مطالعه موردی را از بین ببرد.

اما مطالعه موردی دقیقاً چیست؟ بیایید ابتدا بفهمیم این چیست و سپس پیش برویم تا بفهمیم چگونه آنها را برای موفقیت برند خود به کار می گیریم.

مطالعه موردی چیست؟

در بازاریابی ، یک مطالعه موردی یک سند دقیق است که به کاربران شما نشان می دهد چگونه می توانند از برند شما در شرایط خاص برای دستیابی به نتایج عظیم استفاده کنند. به طور کلی ، بازاریابان از مطالعات موردی برای متقاعد کردن کاربران خود برای خرید محصول یا خدمات خود استفاده می کنند.

آنها این کار را با برجسته کردن داستانهای موفقیت خود در مورد چگونگی استفاده از محصولات و خدماتشان برای حل مشکلات کاربرانشان انجام می دهند. مطالعات موردی همچنین به چشم اندازها کمک می کند تا مزایایی را که می توانند از انتخاب یک نام تجاری خاص داشته باشند ، شناسایی کنند.

و از آنجا که همه موارد موجود در سند توسط اثبات پشتیبانی می شود ، کاربران …