یکی از ویژگیهای اخیر در The Verge، مشاغلی را که سعی میکنند با نامهای هوشمندانهای مانند تایلندی Food Near Me در رتبهبندی جستجوی محلی برتری داشته باشند، برجسته کرده است.
بنابراین، من تصمیم گرفتم کشف کنم که آیا این استراتژی می تواند بر رتبه بندی محلی تأثیر بگذارد و مهمتر از آن، آیا سایر مشاغل محلی می توانند آن را تکرار کنند یا خیر.
قبل از شروع، باید این را با چند خبر خوب و بد مقدمه کنم.
خبر بد: فاصله یک عامل مهم رتبه بندی است
اکثر رستوران ها رتبه بندی نمی شوند بهترین رستوران های نزدیک من مگر اینکه از نظر فیزیکی در نزدیکی مکان کاربر جستجو قرار داشته باشند.
دلیل؟ یکی از سه عامل مهم رتبه بندی نتایج جستجوی محلی گوگل، فاصله است.
فرض کنید یک صاحب رستوران از مردم فینیکس، لس آنجلس، شیکاگو و نیویورک می خواهد که رستوران خود را با این اصطلاح کشف کنند. بهترین رستوران نزدیک من.
برای آن، آنها باید برای بهینه سازی بهترین رستوران و دارای موقعیت فیزیکی در آن شهرها هستند.
سوال واقعی: آیا یک رستوران نیاز اگر تنها موقعیت فیزیکی آن در سن دیگو باشد، در نتایج جستجو به عنوان بهترین در نزدیکی فردی در فیلادلفیا رتبه یک را کسب کنید؟
شاید – اگر رستوران چیزی برای ارائه خارج از یک تجربه ناهار خوری نشسته داشته باشد، مانند یک محصول فیزیکی برای ارسال.
یا اگر بهترین رستوران در منطقه است، ناهار خوری ها مایلند بیش از نیم ساعت سفر کنند یا حتی برای امتحان کردن آن برنامه ریزی کنند.
با صدها هزار جستجوی ماهانه برای عباراتی مانند بهترین رستوران ها، بهترین صبحانه، بهترین غذا، و غیره.، نزدیک من، سخت است که نخواهید برای آن عبارات بهینه سازی کنید.

اما همانطور که توسط شاخصهای سختی کلمه کلیدی سایهدار نارنجی تا قرمز (KD%) در کنار هر عبارت ذکر شده است، رتبهبندی برای بسیاری از موارد میتواند چالش برانگیز باشد. بهترین ____ نزدیک من مقررات.
خبر خوب: ارتباط و برجستگی نیز مهم است
خبر خوب این است که بسیاری از مشاغل محلی این کار را نمی کنند نیاز برای رتبه بندی بهترین هر چیزی خارج از منطقه ای که در آن قرار دارند.
اکثر صاحبان رستوران ها برای کسب سود فقط به توجه فیزیکی مشتریان نزدیک خود در جستجو نیاز دارند.
خبر بهتر این است که راههایی برای کمک به کسبوکارهای محلی وجود دارد که با استفاده از عبارات کلیدی محبوب، ارتباط و برجستگی را افزایش دهند.
بر روی سایتهای بررسی با فهرستهای بهینهشده برای کلمات کلیدی تمرکز کنید
مشتریان را تشویق کنید رستوران را در سایتهایی مانند Tripadvisor، Yelp یا شبکههای مشابه که قبلاً برای عباراتی مانند رتبهبندی شدهاند، مرور کنند. بهترین رستوران نزدیک من با صفحاتی مانند 10 بهترین رستوران برتر در شهر تو.

نظرات بهینه شده برای کلمات کلیدی را تبلیغ کنید
عبارات کلیدی را در نظرات مشتریان مشاهده کنید که مایلید آنها را برای آنها بهینه کنید و آنها را در وب سایت رستوران و صفحات رسانه های اجتماعی به اشتراک بگذارید.

برای مثال، اگر رستوران مورد بررسی در بالا دارای وبلاگ باشد، میتواند پستی ایجاد کند که شامل این عبارت باشد بهترین رستوران در هند در عنوان و ویژگی این بررسی.
ارتباط با رسانه های محلی
با روزنامه نگاران، گزارشگران و بازبینان محلی ارتباط برقرار کنید تا در مقاله ها یا ویژگی های مربوط به آن برجسته شوید بهترین رستوران ها در شهر تو.

به طور خاص، افرادی را که محتوای مشابه ایجاد کردهاند – و ویرایشگران آنها – پیدا کنید و در شبکههای اجتماعی که بیشتر از آنها استفاده میکنند با آنها ارتباط برقرار کنید. نه شبکههای اجتماعی که بیشتر در آنها پست میکنند، بلکه شبکههایی که با دیگران درگیر هستند یا آنهایی که بیشترین دسترسی را دارند.
با اینفلوئنسرهای رسانه های اجتماعی ارتباط برقرار کنید
فراموش نکنید که گوگل تنها نام در جستجو نیست. 40 درصد از Gen Z به TikTok و Instagram به عنوان موتور جستجوی جایگزین روی آورده اند. به این ترتیب، برخی از عبارات جستجوی مشابه در پلتفرم های اجتماعی نیز محبوب هستند.

از نوار جستجو در هر شبکه مربوطه استفاده کنید تا تأثیرگذارانی را بیابید که محتوایی را با عبارات کلیدی مشابه ایجاد می کنند بهترین رستوران های نزدیک من یا بهترین رستوران در فینیکس.

شروع به تعامل با این تأثیرگذاران کنید و به دنبال فرصت هایی برای مشارکت محتوا باشید.
یک نام تجاری جدید برای هدف قرار دادن کلمات کلیدی بیشتر ایجاد کنید
اگر بخواهید عبارات کلیدی بیشتری را نسبت به رتبه های رستوران هدف قرار دهید چه؟
Denny’s، رستورانی که اغلب در رتبه بندی قرار می گیرد بهترین صبحانه نزدیک من، همچنین رتبه ای برای بهترین برگر نزدیک من.
در حالی که قرار نبود برای یک عبارت کلیدی رتبه بندی کند، این شرکت دو برند مجازی جدید ایجاد کرد.
یکی – The Burger Den – در جستجوی آن ظاهر می شود بهترین برگر نزدیک من از طریق لیست Yelp از بهترین 10 برگر در لیست منطقه من

این میتواند به برندی که بهطور سنتی برای یک محصول شناخته میشود، اجازه دهد که به همان اندازه برای کالای دیگری معروف شود.
بیش از یک نام تجاری هوشمندانه نیاز دارد
به طور خلاصه، چشم انداز رتبه بندی های جستجوی محلی پویاتر و چندوجهی تر از همیشه است.
در حالی که فاصله یک عامل تغییر ناپذیر باقی می ماند، استراتژی های خلاقانه دیگری وجود دارد که مشاغل محلی می توانند برای بهینه سازی آنها استفاده کنند. نزدیک من و سایر عبارات جستجوی محلی
تصویر شاخص: مهمانی تصویر/Shutterstock