چگونه ما دوباره شکست خوردیم، اما شما برنده شدید. یک داستان استارتاپی که به یک ویکی‌پدیای فین‌تک رایگان می‌چرخد

ما در مورد ناکامی های آژانس خود کاملاً علنی هستیم. ما به عنوان یک شرکت مشاوره فین‌تک استارتاپ و بوتیک، مطمئناً موارد زیر را داریم:

  • اولاً، ما نمی‌توانستیم با بانک‌های محلی قرارداد ببندیم، در حالی که در گرجستان تأسیس شده بودیم. ما مجبور شدیم یک نهاد در امارات متحده عربی ایجاد کنیم تا یک مشارکت پرداخت مناسب به دست آوریم.
  • ما مطمئن بودیم که راه اندازی یک فروشگاه تجارت الکترونیکی نیازی به یک مرد فناوری اطلاعات ندارد. اکنون، ما با خوشحالی به رابطه خود با یک مرد فناوری اطلاعات، احتمالاً برای همیشه، محدود شده ایم.
  • زمانی که ما فروش پروفایل های غواصی عمیق کشورمان را راه اندازی کردیم، انتظار تقاضای بسیار بیشتری از آنچه داشتیم داشتیم. اکنون زمان آن رسیده است که بدانیم آنطور که فکر می کردیم کار نمی کند.

آنچه که ما پیدا کرده ایم و چرا چرخش

مخاطبان هدف ما کوچک و بسیار خاص هستند که متشکل از متخصصان فین تک و صنایع دیجیتال مرتبط هستند. به‌جای خرید گزارش‌ها، آنها پروژه‌های جدید هیجان‌انگیز و سفارش‌های تحقیقاتی سفارشی را روی میز ما می‌آورند، زیرا به نظر می‌رسد ما چیزهای خود را می‌دانیم. تنها نوع گزارش‌هایی که در حال حاضر تقاضای داغ دارند، مربوط به صنعت هستند.

این به ما منجر شد که بفهمیم سود ما پول نقد سخت در هر گزارش نیست. این نسل پیشرو است که گزارش‌های نمایه فین‌تک کشور آزاد ما ایجاد می‌کنند. به لطف کار پروفایل کشورمان، ما از بهترین مشتریان و تحقیقات و مشاوره هیجان انگیز برخورداریم…

Source link