یکی از محصولاتی که در چند سال گذشته هر روز از آن استفاده کرده ام، لینکدین است. به دلیل محتوای حرفه ای غنی و باکیفیت و اسپم محدود، استفاده از لینکدین را به سایر پلتفرم های رسانه های اجتماعی مانند اینستاگرام ترجیح می دادم. من قبلاً مطالب زیادی را نیز پست میکردم، بهویژه در زمان همهگیری، اما به دلیل افزایش بار محتوا در طول زمان، از ارسال آن خودداری کردم.
من از LinkedIn به عنوان راهی برای بهبود نوشتارم و همچنین یادگیری از سایر متخصصان در مورد دیدگاهی کاملاً جدید در مورد موضوعاتی که در مورد آنها می نویسم استفاده کردم. بیش از حد محتوا بر تجربه کاربری من تأثیر منفی گذاشته است.
چند نمونه از مشکل درهم ریختگی محتوا و ویژگی های اخیر که در لینکدین مشاهده کرده ام:
- ابزارها و ویژگیهای جدید هوش مصنوعی هر روز منتشر میشوند که برای من به عنوان یک علاقهمند به فناوری هیجانانگیز است، اما تعداد افرادی که محتوای مشابهی را به طور مکرر در لینکدین پست میکنند، هدف شخصی مانند من را که میخواهد بینش ارزشمند و مرتبط به دست آورد، شکست دهد. به روز رسانی ها
- به نظر من Contribute Expertise یک ویژگی واقعا عالی در لینکدین برای یادگیری چیزها و آزمایش در کارهای روزمره است، اما تعداد پاسخهای سرقتشده من را در موقعیتی قرار داده است که اصلاً از این ویژگی استفاده نکنم. هدف مثبت این ویژگی تحت الشعاع شیوه های محتوایی است که از ماموریت لینکدین دور شده است.
- من هنوزم…