چگونه قیمت محصول SaaS خود را قیمت گذاری کنیم

عکس پروفایل Avinash Mittal Hacker Noon

@مانتومیتالآویناش میتال

آویناش یک کارآفرین است و دوست دارد تمام تجربیات و آموخته های خود را با خوانندگان و پیروان خود به اشتراک بگذارد

خود را گول نزنید: برآورد قیمت SaaS ساده نیست.

من درک می کنم من در مورد ارزیابی مرتکب چند اشتباه شده ام. با آزمایش (قابل توجه ترین مربیان زندگی) ، من فهمیدم که چگونه یک مورد را ارزش گذاری کنیم ، چگونه LTV مشتری را بهبود ببخشیم و نحوه افزودن مواردی را که باعث بهبود معاملات ، پرداخت دیجیتالی امن و جلوگیری از استهلاک بیشتر دارایی های تجاری می شود ، فهمیدم.

من باید آنچه را که فهمیده ام به شما منتقل کنم.

پیچیدگی قیمت گذاری محصول

راه حلی که من با شما در میان می گذارم ساده و حیرت آور است. در اینجا به صورت پیش نمایش است:

سوال: بزرگترین چالش قیمت گذاری چیست؟

پاسخ: تعیین معیار قیمت مناسب.

سوال: راه حل چیست؟

پاسخ: قیمت خود را بالا ببرید.

نگران نباش من می خواهم آن راه حل را باز کنم ، اما ابتدا می خواهم زمینه را فراهم کنم. راهی که می خواهم زمینه را فراهم کنم این است که اعتراف کنم در مورد قیمت گذاری یک محصول هیچ چیز ساده ای وجود ندارد.

قیمت گذاری محصولات یک تجربه پیچیده و فلج کننده است.

فقط با اجرای چند عدد نمی توانید قیمت محصول را تعیین کنید. شما همچنین باید روانشناسی خریدار را در نظر بگیرید. چرا این مهم است؟ زیرا هر چقدر قیمت منطقی تجارت باشد ، …