چگونه قطبش معنایی در زبان رسانه های پخش، قطبیت معنایی را در رسانه های اجتماعی پیش بینی می کند

نویسندگان:

(1) Xiaohan Ding، گروه علوم کامپیوتر، ویرجینیا تک، (ایمیل: [email protected])

(2) مایک هورنینگ، بخش ارتباطات، فناوری ویرجینیا، (ایمیل: [email protected])

(3) Eugenia H. Rho، گروه علوم کامپیوتر، ویرجینیا تک، (ایمیل: [email protected] ).

چکیده و مقدمه

کار مرتبط

مطالعه 1: تکامل قطب معنایی در زبان رسانه پخش (2010-2020)

مطالعه 2: کلماتی که قطبیت معنایی را بین فاکس نیوز و سی ان ان در سال 2020 مشخص می کند

مطالعه 3: چگونه قطبش معنایی در زبان رسانه های پخش، قطبیت معنایی را در گفتمان رسانه های اجتماعی پیش بینی می کند

بیانیه بحث و اخلاق

پیوست و مراجع

مطالعه 1 نشان می‌دهد که قطبش معنایی در زبان رسانه‌های پخش در سال‌های اخیر افزایش یافته است و به طور کلی به سال 2020 نزدیک‌تر شده است که طی آن دو ایستگاه اصلی از زبان کاملاً متضاد در بحث خود درباره کلمات یکسان استفاده می‌کنند (مطالعه 2). چنین شکاف حزبی در زبان خبری تلویزیونی به طور مشابه به صورت آنلاین مشاهده می شود، جایی که گفتمان عمومی به طور فزاینده ای مملو از قطبی شدن سیاسی می شود (چین، هارت و سوروکا 2020). تا چه حد رسانه های پخش یکی از عوامل قطبی شدن آنلاین در فضای امروزی گفتمان عمومی در رسانه های اجتماعی هستند؟ انجام تغییرات زمانی در …

Source link