چگونه قبل از راه اندازی محصول SaaS خود را نکشید

طراحی محصول SaaS فرآیند ایجاد نرم افزار/برنامه های کاربر پسند است که دلیل کاملی برای بازگشت به مشتریان می دهد.

توماس واتسون ، JNR ، مدیرعامل بازنشسته IBM به درستی اشاره کرد. “طراحی خوب تجارت خوبی است”.

این بدان معناست که اگر طراحی خوبی برای محصول خود ندارید ، متاسفم که می گویم ، ممکن است محصول SaaS خود را حتی قبل از تاریخ راه اندازی آن کشته باشید.

از تحقیقات من فهمیدم که شرکت های برتر در طراحی محصول سرمایه گذاری زیادی می کنند. آنها بدون هیچ گونه هزینه ای برای درک آنچه باعث می شود بازار هدف آنها تیک تیک می زند – بدون فرضیه ، 100 ٪ داده های تأیید شده. سپس آنها یک طراحی محصول را مطابق با یافته های خود ایجاد می کنند. و voila!

همانطور که ادامه می دهیم ، من دیدگاه منحصر به فرد خود را در مورد چگونگی ساخت یک طراحی محصول SaaS که مشتریان را با یک ROI جذاب درگیر و حفظ می کند ، به اشتراک می گذارم.

برای مشتریان SaaS خود یک زندگی رویایی بسازید – مشتریان خود را بشناسید

قبلاً آن را شنیده اید: “مشتریان خود را بشناسید” – این تنها راهی است که می توانید یک طراحی محصول رویایی SaaS را برای آنها بسازید.

این به من یادآوری می کند که وقتی نوجوانی بودم ، خیلی با پدر و مادرم مخالفم ، بیشتر به این دلیل که من بهتر نمی دانستم. هرچه پیرتر می شوم ، بیشتر می بینم … (آره بله) که پدر و مادرم بهتر می دانستند. تمام کاری که آنها انجام دادند این بود که “سعی کنید” برای من یک زندگی رویایی ایجاد کنید زیرا آنها مرا می شناختند (به عنوان فرزندشان) و …

Source link