نویسندگان:
(1) Shih-Tang Su، دانشگاه میشیگان، Ann Arbor ([email protected])
(2) ویجی جی. سوبرامانیان، دانشگاه میشیگان، آن آربور و ([email protected])
(3) Grant Schoenebeck، دانشگاه میشیگان، Ann Arbor ([email protected]).
جدول پیوندها
چکیده و 1. مقدمه
2. فرمول مسئله
2.1 مدل آزمایشهای باینری-نتیجه در آزمایشهای دو فازی
3 آزمایش با نتیجه دودویی در آزمایشات دو مرحله ای و 3.1 آزمایش با غربالگری
3.2 مفروضات و راهبردهای القایی
3.3 محدودیت های ارائه شده توسط آزمایش های فاز دوم
3.4 نسبت متقاعدسازی و ساختار سیگنال دهی بهینه
3.5 مقایسه با راهبردهای متقاعدسازی بیزی کلاسیک
4 آزمایش با نتیجه باینری در کارآزماییهای چند مرحلهای و 4.1 مدل آزمایشهای باینری نتیجه در آزمایشهای چند مرحلهای
4.2 آزمایش های تعیین شده در مقابل آزمایش های طراحی شده توسط فرستنده
4.3 مدل چند مرحله ای و متقاعدسازی بیزی کلاسیک و مراجع
3.5 مقایسه با راهبردهای متقاعدسازی بیزی کلاسیک
با توجه به استراتژی سیگنال دهی بهینه مشتق شده در لمای 5، یک سوال طبیعی بعدی، کمی سازی بهبود سودمندی فرستنده است که با اتخاذ استراتژی سیگنال دهی بهینه در مقایسه با استفاده از استراتژی هایی که از نظر ساختاری مشابه استراتژی های بهینه در متقاعدسازی بیزی کلاسیک برای یک حالت باینری است، به دست می آید. .