چگونه داده های غیر PII می توانند نام کاربری را از بین ببرند

نویسندگان:

(1) آنجل مرینو، گروه مهندسی تلماتیک دانشگاه کارلوس سوم مادرید {[email protected]};

(2) خوزه گونزالس-کاباناس، مؤسسه کلان داده UC3M-Santander {[email protected]}

3[email protected]};

(4) روبن کوواس، دپارتمان مهندسی تله‌ماتیک دانشگاه کارلوس سوم مادرید و موسسه داده‌های بزرگ UC3M-Santander {[email protected]}.

چکیده و مقدمه

پس زمینه پلتفرم تبلیغاتی لینکدین

مجموعه داده

روش شناسی

منحصر به فرد بودن کاربر در لینکدین

اثبات مفهوم نانوهدف گیری

بحث

کار مرتبط

ملاحظات اخلاقی و حقوقی

نتیجه گیری، تقدیرنامه و مراجع

ضمیمه

در این بخش، مروری بر ادبیات مرتبط با این مقاله ارائه می‌کنیم. ما بازنگری ادبیات خود را به آثاری که به منحصر به فرد بودن کاربران می‌پردازند و آثاری که بر هدف‌گذاری نانو تمرکز دارند، تقسیم می‌کنیم.

8.1 منحصر به فرد بودن

ما می توانیم مطالعات قبلی را پیدا کنیم که به منحصر به فرد بودن کاربر در زمینه رسانه های اجتماعی و تبلیغات پرداخته است [8] [34] [35]، سیستم های توصیه [36]، شبکه های تلفن همراه [2]، خرید با کارت اعتباری [3]و یا حتی خدمات مخفی [37]. بیشتر تحقیقات در این زمینه بر نشان دادن این موضوع تمرکز دارد که چگونه کاربران…

Source link