چگونه حفظ مشتری را با بررسی آنلاین افزایش دهیم

پیدا کردن یک مشتری جدید بسیار گرانتر از حفظ مشتری فعلی است. Harvard Business Review مشخص کرد که نرخ حفظ مشتری بهتر می تواند سود را تا 95٪ افزایش دهد – و این به سادگی خوشحال کردن مشتریان است.

بنابراین، چگونه می توانید مشتریان خود را حفظ کنید؟ استراتژی‌های مختلف حفظ مشتری وجود دارد که دامنه تجربیات مشتری را در بر می‌گیرد. البته پایه ای از محصولات یا خدمات رضایت بخش وجود دارد. اگر به مشتریان خود آشغال بدهید، آنها به اطراف خود نمی چسبند.

با فرض اینکه مدل کسب‌وکار و محصولات شما مناسب هستند، چگونه مشتریان را برای کسب اطلاعات بیشتر بازمی‌گردانید؟ یکی از ابزارهای تقویت حفظ مشتری، آدرس دهی است بررسی های منفی. افزایش حفظ مشتری ممکن است به سادگی دنبال کردن آنچه که آنها به صورت آنلاین می گویند و تلاش خود را برای حل و فصل شکایات انجام دهید، باشد.

استفاده از فناوری برای ردیابی تعاملات با مشتری

شما نمی توانید حفظ مشتری خود را تا زمانی که ندانید چند مشتری در اطراف خود باقی مانده اند را بهبود بخشید. برنامه های نرم افزاری عالی مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) وجود دارد که به تعیین نرخ ریزش شما یا تعداد مشتریانی که در طول زمان می آیند و می روند، کمک می کند.

هنگامی که تجربیات زیربنایی خدمات مشتری را که کسب و کار شما ایجاد می کند را درک کردید، بهتر می توانید برای رفع هرگونه نگرانی آماده باشید…

Source link