چگونه تراشه های Edge AI کار AI را کارآمدتر می کنند

عکس پروفایل نویسنده

هوش مصنوعی (AI) یک نیروگاه نوآوری است. این برنامه به طور مستقل به خودی خود می آموزد و برای پاسخگویی به نیازهای ساده و پیچیده ، از توصیه های محصول گرفته تا پیش بینی های تجاری ، تکامل می یابد. همانطور که افراد و خدمات بیشتری داده تولید می کنند ، هوش مصنوعی قدرتمندتری نیز برای پردازش همه آنها لازم است. چیپست های هوش مصنوعی که از محاسبات لبه ای استفاده می کنند ، راه حل هستند.

رایانش ابری سالهاست که پیشتاز چیپستهای هوش مصنوعی است. هنگامی که فناوری ابری به وجود آمد ، مانند قبل از آن نبود. با این حال ، محاسبات لبه ای جدیدتر و سریعتر هستند ، و این باعث می شود که جفت شدن آن با هوش مصنوعی به بهترین راه حل برای رسیدگی به حجم انبوهی از داده های تولید و تبادل جهانی تبدیل شود.

بازار در حال رشد

تا سال 2025 ، محاسبات لبه ای از رایانش ابری به عنوان اصلی ترین نوع چیپ ست هوش مصنوعی پیشی می گیرد. تقاضای فزاینده برای داده ها و استفاده از آنها نیروی محرکه اصلی این تغییر است. در حالی که محاسبات ابری در طول تاریخ داده ها را با سرعت و کارایی اداره می کردند ، میزان استفاده از داده ها به طور تصاعدی افزایش می یابد.

با ورود اینترنت اشیا (اینترنت اشیا) ، 5G ، سرعت Wi-Fi بهتر و شهرهای هوشمند ، داده ها بیش از هر زمان دیگری وجود دارند.

در نهایت ، همه این رشد بسیار زیاد خواهد بود که زیرساخت های ابری به تنهایی قابل کنترل نیستند – حتی با وجود بسیاری از الگوریتم های هوش مصنوعی و ترانزیستورها ، این حجم عظیم داده را نمی تواند محاسبه کند.

در بالای لبه موجود …

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور