چگونه بهترین خدمات لینک بیلدینگ را برای خود پیدا کنیم

چگونه بهترین خدمات لینک بیلدینگ را برای خود پیدا کنیم

هیچ کمبودی در شرکت‌هایی وجود ندارد که برای بودجه ساخت لینک شما رقابت می‌کنند، به خصوص از زمانی که درز گوگل در سال 2024 اهمیت حیاتی لینک‌ها را تایید کرد.

اما تعداد زیادی از مقالات عمومی نیز وجود دارد که «بهترین» آژانس‌های لینک‌سازی را فهرست می‌کنند یا فهرست‌های بی‌پایانی از سؤالات را برای پرسیدن از یک آژانس بالقوه ارائه می‌دهند.

با گزینه های بسیار زیاد و بازیگران مشکوک در صنعت سئو، جای تعجب نیست که بسیاری از افراد یک یا حتی چندین تجربه بد داشته باشند.

آیا آماده‌اید دریابید که چگونه از اشتباه بعدی سئو خود جلوگیری کنید و بهترین آژانس لینک‌سازی را بر اساس نیازهای خود پیدا کنید؟

ما خواهیم کرد. اما ابتدا کمی در مورد من.

من تراویس بلیفن هستم، مدیر اجرایی Stellar SEO، یک آژانس 5000 شرکت 2024 که سریعترین رشد را داشت. ما از سال 2012 وجود داشته‌ایم و ده‌ها هزار پیوند در بسیاری از صنایع چالش‌برانگیز ایجاد کرده‌ایم.

بر اساس تجربه دست اول من – و گفتگوهای متعدد با مشتریانی که پس از انتخاب شریک ساخت لینک اشتباه به دنبال ما بودند – این چیزی است که من یاد گرفته ام.

چه چیزی یک سرویس لینک بیلدینگ را خوب می کند؟چه چیزی یک سرویس لینک بیلدینگ را خوب می کند؟

اگر تصمیم دارید لینک بیلدینگ را برون سپاری کنید، باید با یک آژانس شریک احتمالی بررسی کنید که آیا:

  • لینک هایی که آنها ایجاد می کنند به طور موثر رتبه بندی را بدون ایجاد ریسک بیشتر از آنچه شما راحت هستید، افزایش می دهند.
  • رویکرد، باورها و استراتژی های آنها با انتظارات درونی شما همخوانی دارد.

در حالی که فرآیند ساخت لینک می تواند پیچیده شود، لینک بیلدینگ ابتدایی است.

روی استراتژی‌هایی تمرکز کنید تا وب‌سایت‌های باکیفیت را تشویق کنید که بیشتر به شما پیوند بزنند تا به رقبایتان. خلاقیت آژانس لینک بیلدینگ شما به طور مستقیم بر کمیت و کیفیت لینک هایی که می توانید ایمن کنید تأثیر می گذارد.

اهمیت همسویی انتظارات با واقعیت

اگر آماده هستید که لینک بیلدینگ را به یک آژانس خارجی بسپارید، مطمئن شوید که انتظارات شما ریشه در واقعیت دارد.

به راحتی می توانید با وعده های رفع سریع یا افزایش رتبه بندی چشمگیر غرق شوید. با این حال، سئو به ندرت به این سادگی است.

یک آژانس ساختمان پیوند جامد باید:

  • وب سایت و اهداف کسب و کار خود را تجزیه و تحلیل کنید.
  • تجزیه و تحلیل رقبا را انجام دهید.
  • یک پلان لینک بیلدینگ ایجاد کنید.
  • با نویسندگانی کار کنید که محتوای شما را ایجاد می کنند.
  • برای یافتن پست های مهمان یا فرصت های قرار دادن پیوند، با یک تیم توسعه کار کنید.
  • از کنترل و بازبینی کیفیت اطمینان حاصل کنید.

با توجه به میزان کاری که برای هر لینک انجام می شود، یک شرکت ساخت لینک با کیفیت می تواند هزینه بر باشد. به همین دلیل است که باید روی نتیجه کسب و کار مورد نظر تمرکز کنید، نه فقط معیارهای بیهودگی.

  • نتیجه مطلوب از محل قرارگیری پیوندها چیست؟ آیا هدف اصلی شما ایجاد ترافیک ارجاع از طریق لینک بیلدینگ است؟ اگر چنین است، برای افزایش ترافیک ارگانیک به صفحات کلیدی به رویکردی متفاوت از پیوندها نیاز دارد.
  • تیم شما چه معیارهای داخلی دارد؟ برخی از شرکت ها لیستی از موارد ضروری در هر قرار دادن پیوند بالقوه دارند. اگر تیم شما اولویت‌هایی دارد، اشتراک‌گذاری این موارد از قبل به آژانس کمک می‌کند تا شما را با نوع کمپین مناسب مطابقت دهد.
  • ریسک را در مقابل هزینه چگونه ارزیابی می کنید؟ یک کمپین لینک بیلدینگ موفق باید بازگشت سرمایه (ROI) را به همراه داشته باشد، اگرچه جدول زمانی می تواند متفاوت باشد. به عنوان مثال، کمپین های لینک پولی اغلب هزینه کمتری برای هر لینک دارند و در مقایسه با درآمد لینک مبتنی بر بازاریابی محتوا، بازگشت سرمایه را سریعتر ارائه می دهند. هر دو روش می توانند موثر باشند، اما مهم است که رویکردی را انتخاب کنید که متناسب با بودجه و سطح راحتی شما باشد.

اهداف خود را تعیین کنید و آنها را با شریک پیوند بیلدینگ بالقوه خود در همان ابتدای کار به طور آشکار مورد بحث قرار دهید. در غیر این صورت وقت و پول خود را هدر خواهید داد.

در آژانس لینک بیلدینگ به دنبال چه چیزی باشید.در آژانس لینک بیلدینگ به دنبال چه چیزی باشید.

در یک آژانس لینک بیلدینگ به دنبال چه چیزی باشید: چیزی فراتر از یک بازی ساده

هر آژانسی به شما خواهد گفت که بهترین در تجارت است. وظیفه شما این است که تعیین کنید کدامیک می تواند ادعاهای خود را با اصل پشتیبانی کند.

برای انجام این کار، باید بدانید که چه سؤالاتی را بپرسید – و چگونه پاسخ ها را تفسیر کنید.

1. رویکرد شما برای ساخت لینک چیست؟

یک شرکت لینک بیلدینگ خوب در مورد خدمات و فرآیند خود بسیار مشخص خواهد بود. نمایندگان آن باید استراتژی های خود را به وضوح بیان کنند و توضیح دهند که چگونه قصد دارند آنها را برای کمک به وب سایت شما پیاده سازی کنند.

این می‌تواند شامل روابط عمومی دیجیتال مبتنی بر محتوا، کمپین‌های ارتباطی، و آهن‌ربای پیوند باشد.

پاسخ های مبهم یا بیش از حد فنی یک پرچم قرمز است.

2. چگونه موفقیت را اندازه گیری می کنید؟

به دنبال شرکت هایی باشید که شاخص های مشخصی از ROI را ذکر می کنند، مانند:

  • بهبود ترافیک ارگانیک
  • رشد رتبه بندی کلمات کلیدی
  • تبدیل ها

ما به طور منظم از شرکت هایی که به دنبال تقویت DA (مرجعیت دامنه) یا DR (رتبه بندی دامنه) خود هستند، درخواست می کنیم. ابتدا به آنها می گوییم که این دلیل وحشتناکی برای استخدام یک آژانس لینک بیلدینگ است.

به دلیل به دست آوردن پیوندهای عالی، معیارهای DA، DR و سایر معیارها در طول زمان بهبود خواهند یافت. با این حال، داشتن یک استراتژی واضح برای ایجاد ترافیک و سرنخ در طول فرآیند، بازگشت سرمایه کمپین شما را به طور تصاعدی افزایش می دهد.

3. چگونه کیفیت لینک را کنترل می کنید؟

یک شرکت لینک بیلدینگ قابل اعتماد استانداردهایی را برای لینک هایی که ارائه می دهد تعیین می کند. همه پیوندها نباید از وب‌سایت‌هایی با DR بالا آمده باشند، اما شرکت باید پیوندهای مرتبط را در جایگاه شما ارائه دهد.

با بک لینک، کیفیت بر کمیت برتری دارد.

با خدمات پیوند بیلدینگ در مورد فرآیند غربالگری آنها و هرگونه بررسی تضمینی یا حداقل معیارهایی که پیوندهای آنها برآورده می شود صحبت کنید. مهمتر از آن، از آنها بپرسید که چگونه آن استانداردها را تعیین کنند و چگونه جایگاه شما می تواند بر آستانه ها تأثیر بگذارد.

4. فرآیند گزارش دهی چگونه خواهد بود؟

اگر خدمات لینک بیلدینگ را برون سپاری می کنید، باید بدانید که چه گزارش هایی را می توانید انتظار داشته باشید. در مورد فراوانی گزارش‌ها، نوع داده‌هایی که می‌بینید و خط‌مشی شرکت در صورتی که پیوندها معیارهای مورد توافق را برآورده نکنند، بپرسید.

هیچ پاسخ درست یا غلطی برای این وجود ندارد. شما فقط باید تعیین کنید که آیا آنها آنچه را که برای شما مهم است گزارش می دهند یا خیر. اگر بخشی از گزارش‌های پیش‌فرض آنها نیست، بپرسید که آیا می‌توانند آن را به گزارش‌های شما اضافه کنند.

نقطه قرمز ساختمان لینکنقطه قرمز ساختمان لینک

مشاهده پرچم های قرمز

متأسفانه، متوجه خواهید شد که بسیاری از بازیگران نامحسوس خود را یک شرکت لینک سازی می نامند، فقط برای اینکه شبکه های وبلاگ نویسی شخصی، مزارع پیوند و سایر روش های مضر سئو را به شما پیشنهاد دهند. در اینجا برخی از علائم هشدار دهنده رایج وجود دارد:

  • وعده های خیلی خوب تا واقعی: تضمین رتبه بندی موتورهای جستجو غیرممکن است – عوامل بسیار زیادی بر موقعیت شما در گوگل تأثیر می گذارند. هر آژانسی که وعده رتبه بندی تضمینی یا موفقیت فوری را بدهد، ساختگی است.
  • قیمت های پایین با وعده های بزرگ: لینک بیلدینگ با کیفیت بالا نیازمند کار یک تیم کامل است، به علاوه اغلب هزینه هایی که بسیاری از وب سایت های با کیفیت درخواست می کنند. اگر هزینه شرکت لینک سازی به طرز مشکوکی کم است، احتمالاً برای اعمال مضر، مخاطره آمیز/هرزنامه هزینه می کنید.
  • پاسخ های گریزان: آژانسی که نمی تواند تکنیک های لینک سازی خود را به وضوح توضیح دهد یا از سوالات شما طفره می رود، احتمالا بهتر است از کسب و کار شما دور نگه داشته شود.

ایجاد مشارکتی که کارساز باشد

دیجیتال مارکتینگ چیزی بیش از یک فرآیند یکباره است.

احتمالاً باید سال‌ها با شرکت لینک‌سازی همکاری کنید – پیوندها از بین می‌روند و وب‌سایت شما «آب» لازم را به شما نمی‌دهد. بر اساس گزارش Ahrefs، در واقع، 74.5 درصد از پیوندها در 9 سال گذشته از بین رفته اند.

به همین دلیل است که باید فردی را پیدا کنید که برای مدت طولانی در تجارت لینک بیلدینگ بوده و بتواند شراکت های طولانی مدت را حفظ کند. تمرکز روی:

  • ارتباط: پاسخگویی یکی از نشانه هایی است که نشان می دهد شرکت چقدر حساب شما را در اولویت قرار می دهد. اگر دیر پاسخ می‌دهد یا تمایلی به ارائه به‌روزرسانی‌های واضح ندارد، ممکن است نشانه‌ای باشد که به جای دیگری نگاه کنید.
  • نتایج ملموس: اطمینان حاصل کنید که نتایج قابل اندازه گیری مانند بهبود رتبه بندی، ترافیک و تبدیل را مشاهده می کنید. در اینجا یک مثال است.
ایجاد یک مشارکت در ساخت لینک که کار می کندایجاد یک مشارکت در ساخت لینک که کار می کند

یک سرمایه گذار املاک و مستغلات پس از اینکه تحت تاثیر به روز رسانی محتوای مفید گوگل قرار گرفت، با استلار SEO تماس گرفت. ما ترافیک سایت و بازدیدکنندگان ماهانه 5Xed او را بازیابی کردیم، که به طور قابل توجهی منجر به افزایش انگیزه فروشندگان شد.

  • شفافیت: شفافیت در گزارش‌دهی، کنترل کیفیت، ساختار هزینه‌ها و هر جنبه دیگری از کار را طلب کنید.

اعتماد کنید، اما برای یافتن بهترین خدمات لینک بیلدینگ، تأیید کنید

به دنبال یک آژانس لینک بیلدینگ باشید که:

  • جایگاه شما را درک می کند.
  • استراتژی درستی دارد.
  • موفقیت خود را با استفاده از معیارهای مربوطه اندازه گیری می کند.

یافتن خدمات لینک بیلدینگ مناسب در مورد ارزان ترین گزینه یا موفقیت آنی نیست. این در مورد یافتن تیمی است که مشتریان خود را در طول سال‌ها به‌روزرسانی‌های Google انجام داده است – و تیمی که می‌توانید در چند سال آینده با آن کار کنید.

استلار سئو دارای میانگین زمان نگهداری مشتری بیش از پنج سال برای مشتریان مستقیم است. ما همچنین با چندین آژانس بازاریابی دیجیتال بزرگ که خدمات پیوند بیلدینگ برچسب سفید انعطاف پذیر ما را دوست دارند، شریک هستیم.

در حالی که بک لینک های باکیفیت تنها بخشی از معادله موفقیت سئو هستند، وزن قابل توجهی دارند و آنها را به یک سرمایه گذاری مناسب در سال 2025 تبدیل می کند.

Source link