

@برایان والاسبرایان والاس
بنیانگذار @ NowSourcing. همیار @ Hackernoon ، مشاورGoogleSmallBiz ، Podcaster ، اینفوگرافیک
بازاریابی از طریق ایمیل ، جایی که بسیاری از آن به عنوان یک صنعت در حال مرگ می دانند ، هنوز بسیار فعال است – تا سال 2024 ، تخمین زده می شود که بیش از 361 میلیارد ایمیل روزانه ارسال شود. این منبع عظیم در حال حاضر توسط شرکتهای مختلف برای بازاریابی طیف وسیعی از محصولات و خدمات مورد استفاده قرار گرفته است. بازاریابی از طریق ایمیل می تواند بسیار موثرتر از سایر اشکال کمپین های بازاریابی باشد – نشان داده شده است که کمپین های بازاریابی ایمیل 40 برابر بیشتر از کمپین های توییتر و فیس بوک مشتری جذب می کنند. پیشنهادات ایمیل همچنین می تواند مشتریان را بیش از دو برابر با یک پیشنهاد ویژه ایمیل خرج کند. متخصصان بازاریابی می گویند که تعامل با ایمیل مهمترین معیار اندازه گیری عملکرد محتوا است ، این ایمیل یکی از بهترین کانالهای توزیع رایگان و ارگانیک آنهاست و خبرنامه های ایمیل پرکاربردترین شکل بازاریابی محتوا هستند.
حتی اگر میلیون ها ایمیل بازاریابی ارسال می شود ، فقط 20٪ ایمیل های بازاریابی توسط گیرندگان باز می شوند. تعدادی از تکنیک ها می توانند ایمیل شما را جذاب تر کرده و به بهبود نرخ کلیک شما کمک کنند. جایگزینی خطوط موضوعات غیر جالب یا بی ربط به نفع خطوط موضوعی شخصی و مختصر ، باعث می شود مصرف کنندگان بیشتر روی ایمیل های شما کلیک کنند. این امر می تواند با استفاده از نام یا مکان مشتری و حفظ 10 عنوان یا کمتر از عنوان مورد به دست بیاید.
تقریباً 15٪ از ایمیل های بازاریابی به دلایل مختلف به عنوان اسپم گزارش می شوند. بسیاری از آنها بدون اجازه مشتریانی آنلاین که اقدام به خرید ، خرید یا اجاره لیست یا جمع آوری کارت ویزیت کرده اند ، در خبرنامه ها و سایر ایمیل های بازاریابی ثبت نام می کنند. چند روش آسان برای کمک به افزایش اعتبار ایمیل بازاریابی شما این است که از کاربران بخواهید برای گرفتن ایمیل ، توضیح دادن مزایای این گونه ایمیل ها و تعیین یک برنامه برای ایمیل های مکرر ، شرکت کنند.
درباره چگونگی کارآیی بازاریابی ایمیلی و انتخاب کدام بستر بازاریابی ایمیلی بیشتر بدانید

برچسب ها
حساب رایگان خود را ایجاد کنید تا قفل تجربه خواندن سفارشی خود را باز کنید.