آیا من حتی به یک بیو نیاز دارم؟
بله، شما انجام می دهید.
و آیا مردم واقعاً بیو دیگران را در رسانه های اجتماعی می خوانند؟
همچنین مثبت.
اولین برداشت مهم و ماندگار است.
بعلاوه، برای من مفید است که سعی کنم داستان حرفه ای خود را در چند جمله کوتاه فشرده کنم.
این به من کمک می کند تا دید کلی بهتری از نقاط قوت و زمینه های تخصصی خود داشته باشم.
شاید حتی به من انگیزه دهد که تغییراتی ایجاد کنم و کمی به اهداف حرفه ای نزدیک شوم.
و احتمالاً مهمتر از همه – این یک منبع مختصر و در عین حال جامع اطلاعات در مورد من برای کارفرمایان، کارمندان یا هر اتصال جدید در شبکه من است.
بیوگرافی “خوب” شامل چه مواردی است؟
طول بیو در پلتفرم های مختلف رسانه های اجتماعی متفاوت است.
احتمالا طولانی ترین نوشته ای که نوشته ام برای فرم درخواست کنفرانس بوده است.
با جستجو در بایوس های مختلف لینکدین و نکات نوشتن، به چند نتیجه در مورد عناصر و ویژگی های اصلی آن رسیدم:
-
طول
برای بیشتر حسابهای رسانههای اجتماعیام، بیوگرافی خود را کوتاه میکنم – حداکثر 2 یا 3 جمله.
برای برنامههای رویداد یا بخشهای «درباره من» با فضای بیشتر در برخی از حسابهای من – 5 جمله با ساختار مناسب را مجاز میدانم.
-
محتوا
یک بیوگرافی کوتاه در رسانه های اجتماعی شامل اطلاعاتی در مورد موقعیت شغلی من، شرکتی که در آن کار می کنم، زمینه های اصلی تخصص من و …