چگونه بازاریابی مبتنی بر قصد به موفقیت در بازاریابی B2B کمک می کند

صحنه را تصویر کنید. شما رئیس بازاریابی در یک شرکت کارمند Sub-200 هستید. جمعه بعد از ناهار است. مدیر ارشد بازاریابی شما به شما ایمیل می دهد تا در مورد یک ابزار جدید AI Martech برای تیم تحقیق کنید. پس از چند ساعت صرف مقایسه فروشندگان در G2 و ثبت نام در خبرنامه های الکترونیکی برای سه مورد از آنها ، لپ تاپ را می بندید و می خواهید صبح دوشنبه چیزها را انتخاب کنید.

روز دوشنبه ، یکی از ایمیل های فروشندگان وارد صندوق ورودی شما می شود. این ویژگی های هوش مصنوعی را توضیح می دهد که برای مشاغل کوچک مانند شما بهترین کار را می کند ، و به چند مورد مورد مورد در مورد سایر مشاغل کوچک در طاقچه شما که قبلاً به آنها کمک کرده اند ، پیوند دارد.

شما به عقب نشسته اید ، تعجب کنید. آیا آنها فقط ذهن شما را خوانده اند؟

نه کاملاً ، نه. و این جادویی نیست ، حتی اگر به نظر برسد. و این همان کاری است که بازاریابان هوشمند B2B امروز با نوع خاصی از داده های مشتری برای حل بزرگترین نقاط درد در بازاریابی B2B انجام می دهند.

تثلیث نامعقول دردهای بازاریابی مدرن B2B

شما کلیشه را می دانید: “بیشتر با کمتر انجام دهید”. احتمالاً طی یک سال گذشته آن را بسیار شنیده اید که از آن بیمار هستید. این زمان عجیب است ، تورم از بین نمی رود و به نظر نمی رسد که کسی رکود داشته باشد یا نه. انتخابات ترامپ به معنای رشد بیشتر است ، شاید ، یا نه؟ در هر صورت ، شرکت ها در حال سفت شدن خود هستند …

Source link