چگونه انتشار 200+ مصاحبه رویکرد من را به محتوای مبتنی بر مصاحبه تغییر داد

عکس پروفایل جسیکا لی هکر ظهر

@جسیکالیجسیکا لی

رشد رشد در Zageno ، رئیس محتوای Elpha و Harvard در Tech

در طول 2 سال گذشته ، من بیش از 200 مصاحبه با بنیانگذاران ، اپراتورها و سرمایه گذاران شگفت آور در سراسر صنایع مختلف از اجتماعی گرفته تا مراقبت های بهداشتی گرفته تا بنگاه های اقتصادی و سایر موارد منتشر کرده ام. من در مورد تمام وقت مطالب در Zageno (یک سری B ، استارتاپ پشتیبانی شده توسط Catalyst پشتیبانی می کنم) ، محتوای اصلی Elpha (جامعه 45K + زنان در فناوری) ، محتوای مستقیم هاروارد در Tech و Techstars بوستون کار می کنم و برای TechCrunch ، Pinduoduo و بایوس

در اینجا ، من بزرگترین آموخته های خود را در مورد چگونگی ایجاد محتوای مبتنی بر مصاحبه از انجام فعالیت های موثر در زمینه سرما تا داشتن مکالمات عالی مصاحبه تا نوشتن مصاحبه های تاکتیکی برای ساختن نام تجاری خود از طریق محتوا ، به اشتراک می گذارم.

مساعدت با سرما

مصاحبه را به عنوان یک فرصت ارائه دهید. به جای اینکه آن را به عنوان لطفی که به شما می دهند ، قاب کنید ، مصاحبه را به عنوان فرصتی برای آنها بسازید تا مارک خود را بسازند ، تحت پوشش رسانه ای رایگان قرار بگیرند و برای شرکت و کار خود آگاهی ایجاد کنند.

2-3 روش را که می توانید کمک کنید ذکر کنید. ذهنیت اول خود را از طریق ذکر چند روش پشتیبانی از آنها نشان دهید ، مانند اشتراک نظرات محصول ، معرفی آنها به سرمایه گذاران یا نامزدهای با استعداد یا اتصال آنها با مشتریان یا شرکا. حتی اگر آنها شما را تحویل نگیرند …