چگونه استراتژی های PPC خود را برای موفقیت تنظیم کنید

یک اندازه مطمئناً در تبلیغات PPC مناسب نیست. استراتژی‌هایی که باعث موفقیت در تجارت الکترونیک می‌شوند، اغلب با استراتژی‌هایی که برای تولید سرنخ مؤثر لازم است، متفاوت هستند.

تولید سرب از طریق PPC چالش برانگیزتر از تجارت الکترونیک است.

موانع بیشتر و استراتژی‌های قیف فروش متعددی برای پیمایش وجود دارد.

علاوه بر این، شبکه‌های تبلیغاتی عمده اغلب به دلیل ویژگی‌های جدید و منابع آموزشی، از برندهای تجارت الکترونیک حمایت می‌کنند.

این مقاله برای شکایت نوشته نشده است، بلکه برای بررسی رویکردهای ظریف مورد نیاز برای هر کدام، برجسته کردن استراتژی‌های کلیدی برای تولید سرنخ مانند جلوگیری از تقلب، نظارت بر KPIهای خرد و پیمایش پیچیدگی‌های ردیابی درآمد نوشته شده است.

چالش های کلاهبرداری سرب

کمپین‌های تولید سرنخ با چالش دائمی کلاهبرداری از سرنخ مواجه هستند که می‌تواند داده‌های عملکرد را منحرف کند و بودجه‌ها را کاهش دهد. این می تواند برای کمپین های نمایشی، ویدیویی و بین شبکه ای صادق باشد.

برخلاف تجارت الکترونیک، که در آن هدف نهایی تراکنش مستلزم پرداخت کارت اعتباری است، تولید سرنخ به دلیل موانع طبیعی کم ورود می‌تواند مستعد سرنخ‌های جعلی باشد.

از آنجا که هدف قرار دادن و مناقصه عمدتاً مبتنی بر الگوریتم است، ناشران محتوای سایه متوجه شده‌اند که ایجاد تبدیل‌های جعلی برای یک تبلیغ‌کننده باعث می‌شود الگوریتم‌ها تبلیغات بیشتری را در وب‌سایت‌ها و کانال‌های یوتیوب خود ارائه دهند و حتی پیشنهاد بیشتری ارائه دهند.

برای تبلیغ‌کننده، حتی اگر Google فعالیت کلیک‌های نامعتبر را شناسایی کرده و به آن اعتبار دهد، سرنخ‌های تقلبی سیگنال‌های نادرستی تولید می‌کنند که بهینه‌سازی و تعیین عملکرد واقعی کمپین را دشوار می‌کند.

استراتژی‌های مؤثر برای مقابله با سرنخ‌های کلاهبرداری و تمیز نگه داشتن داده‌های شما شامل اجرای تکنیک‌های تأیید پیشرفته است. استفاده از CAPTCHA باید مسلم باشد.

برای بهبود کیفیت سرنخ مانند برنامه‌های کودکان و وب‌سایت‌های دامنه پارک‌شده، به معیارهای پیچیده تبدیل، حذف دستی مکان‌های هرزنامه و اجتناب از تخت‌های داغ توجه کنید.

تجزیه و تحلیل مکان هایی را که تبلیغ شما در Google Ads نشان داده شده است را اجرا کنید و بر اساس نرخ تبدیل مرتب کنید. کانال ها یا وب سایت ها را به صورت دستی کپی و در مرورگر خود جایگذاری کنید. در نسل سرب، اگر عملکرد بیش از حد خوب باشد که درست باشد، احتمالاً همینطور است.

به‌علاوه، علی‌رغم ادعاهای Google، استفاده از پیشرفت‌های ویدیویی برای گسترش فرمت‌های ویدیوی شما منجر به قرارگیری و سرنخ‌های با کیفیت پایین می‌شود. به عنوان بهترین کار، این تنظیم Google Ads را برای کمپین های ویدیویی خاموش کنید.

تبلیغات گوگل - نمونه ای از پیشرفت های ویدیوییچگونه استراتژی های PPC خود را برای موفقیت تنظیم کنید

جستجوی عمیق تر: جستجوی پولی برای سرنخ: نکاتی برای حساب های جدید با بودجه محدود

دریافت خبرنامه جستجوی روزانه بازاریابان به آن تکیه می کنند.


قیف ها و KPI های میکرو

قیف های تجارت الکترونیک معمولاً ساده هستند. یک مشتری بالقوه وارد قیف می شود، محصولات را مرور می کند و به سبد خرید اضافه می کند. سادگی این قیف امکان استراتژی ها و بهینه سازی های واضح را فراهم می کند.

در مقابل، قیف های تولید سرب بسیار پیچیده تر هستند. آنها می توانند شامل ابزارهای مختلف جذب سرنخ، مانند دانلود رایگان، ارزیابی، وبینارها و ارسال فرم ها باشند، که هر صنعت به رویکرد متفاوتی نیاز دارد.

چه در تجارت الکترونیک و چه در تولید سرنخ، اهمیت جذب ایمیل به عنوان یک KPI کوچک قابل اغراق نیست. گرفتن یک آدرس ایمیل یک نقطه تماس مهم برای تعامل مجدد و ایجاد رابطه طولانی مدت است، به خصوص با توجه به اینکه اکثر بازدیدکنندگان در اولین بازدید خود تبدیل نمی شوند.

KPIهای خرد، همانطور که در اینجا تعریف شده‌اند، اهداف افزایشی هستند که به هدف نهایی (یعنی درآمد در بانک) منتهی می‌شوند. با این حال، آنها به همان اندازه مهم هستند زیرا شما را به نتیجه نهایی هدایت می کنند. KPI های خرد می توانند شامل دریافت ایمیل، نرخ تبدیل ایمیل به خرید، مشتریان واجد شرایط بازاریابی و افزودن به سبد خرید باشند.

در تجارت الکترونیک، گرفتن ایمیل می تواند منجر به خرید از طریق بازاریابی بعدی شود. تولید سرنخ نقطه شروعی برای پرورش سرنخ ها در چرخه فروش است، به تدریج اعتماد ایجاد می کند و سرنخ ها را به سمت تبدیل نزدیک تر می کند.

به خصوص اگر هدف شما برای تولید سرنخ عمیق است، مانند فرم درخواست یا ارزیابی، اولویت گرفتن ایمیل یا آهنربای سرنخ را در نظر بگیرید تا پتانسیل بیشتری برای ایجاد رابطه به دست آورید.

چه تجارت الکترونیکی و چه تولید سرنخ، KPIهای خرد باید اندازه گیری شده و بر کمپین متمرکز شوند. برای مثال، یک کمپین قیف برتر در صورتی که به‌منظور یک KPI خرد در مقابل خریدها یا سرنخ‌های واجد شرایط فروش بهینه شود، به طور مؤثرتری به هدف نهایی تولید درآمد کمک می‌کند.

برای تجارت الکترونیک، یک کمپین برتر بهینه شده برای افزودن به سبد خرید، آتش بیشتری را برای بازاریابی مجدد و کل مشتریان جدید ایجاد می کند. برای نسل اصلی، هدف بهینه سازی تبدیل برای کمپین برتر باید انتخاب ایمیل باشد.

اگر هدف درآمد در پایان روز باشد، KPIهای خرد شما را به آنجا می‌رسانند، اما برای تجارت الکترونیک و نسل اصلی متفاوت خواهند بود.

جستجوی عمیق تر: 5 استراتژی برتر جستجوی پولی B2B ژن سرب

ردیابی درآمد

یکی از مهمترین مزایای تجارت الکترونیک نسبت به تولید سرنخ، ساده بودن ردیابی درآمد است. در تجارت الکترونیک، معامله خرید به صورت آنلاین انجام می شود و اندازه گیری و انجام تنظیمات آگاهانه را آسان تر می کند.

در مقابل، تولید سرنخ شامل مراحل و فعل و انفعالات متعددی است قبل از اینکه یک سرنخ حتی به طور بالقوه منجر به درآمد شود. چرخه فروش می تواند طولانی باشد و اغلب به صورت آفلاین تکمیل می شود، که سطحی از پیچیدگی در ردیابی و نسبت دادن درآمد را معرفی می کند. ردیابی کیفیت سرب برای تنظیم استراتژی ها و اطمینان از مقرون به صرفه بودن هر تلاش تولید سرنخ حیاتی است.

مراحل یا ادغام‌های مورد نیاز برای ترکیب CRM و داده‌های آفلاین شما در کمپین‌های PPC شما به دلیل بینش‌های بهبود یافته سودآوری را به همراه خواهد داشت. توانایی تجزیه و تحلیل عملکردی که به دست می‌آورید می‌تواند برای مشخص کردن اینکه مشتریان از کجا می‌آیند و مهمتر از آن، جایی که خرید آگهی شما منجر به سرنخ نمی‌شود، استفاده شود.

سیستم های مدیریت سرنخ موثر و ادغام های CRM برای تجزیه و تحلیل کیفیت سرنخ ضروری هستند. آنها به پر کردن شکاف بین تلاش‌های بازاریابی آنلاین و نتایج فروش آفلاین کمک می‌کنند و تصویر واضح‌تری از اثربخشی کمپین و زمینه‌های بهبود ارائه می‌دهند.

تطبیق رویکرد خود با موفقیت PPC

تبلیغات PPC برای تجارت الکترونیک و تولید سرنخ به استراتژی ها و طرز فکرهای متفاوتی نیاز دارد.

در حالی که تجارت الکترونیک از معیارهای معاملاتی ساده سود می برد، تولید سرنخ مستلزم تعامل عمیق تر با مشتریان بالقوه در یک دوره طولانی تر است. هر دو نیاز به درک دقیق از سفر مشتری، یک رویکرد استراتژیک برای توسعه مشتری جدید و توجه دقیق به KPIهای خرد دارند.

با تسلط بر این عناصر، بازاریاب‌ها می‌توانند کمپین‌های PPC خود را برای برآورده کردن خواسته‌های منحصربه‌فرد نتایج هدف‌شان، چه فروش فوری و چه پرورش سرنخ‌های بالقوه برای درآمدهای آتی، تنظیم کنند.

عمیق‌تر کنکاش کنید: افزایش تولید سرنخ با رسانه‌های پولی: چیزهای جدید و آینده

نظرات بیان شده در این مقاله نظرات نویسنده مهمان است و لزوماً سرزمین موتور جستجو نیست. نویسندگان کارکنان در اینجا فهرست شده اند.

Source link