چگونه ابزارهای کم کد/بدون کد Pulpstream فرآیندهای منابع انسانی را ساده می کنند

در حالی که ابزارهای کم کد/بدون کد به دلیل همه گیری COVID-19 توجه زیادی را به خود جلب کرده اند ، این ابزارها حتی قبل از شروع همه گیری نیز وجود داشته است.

ما سه مورد بزرگ (مایکروسافت ، آمازون و گوگل) را برای بحث در مورد پیشنهادات آنها در این زمینه نمایه کرده ایم. برای سازمانهایی که قبلاً در آن اکوسیستم ها مستقر شده اند ، منطقی است که از ابزارهای کم کد/بدون کد که در مجموعه های بهره وری و همکاری آنها ادغام شده است استفاده کنند.

همه ما می دانیم که گزینه های بزرگ کم کد/بدون کد می توانند سطوح زیادی از اتوماسیون و دیجیتالی شدن گردش کار را پر کنند ، اما آنها تنها سیستم عامل های کم کد/بدون کد نیستند. بسیاری از شرکتهای دیگر نیز ابزارهایی با کد کم/بدون کد ارائه می دهند که به منظور بهینه سازی گردش کار در جهتهای خاص صنعت است.

شرکت Pulpstream مستقر در کوپرتینو ، کالیفرنیا ، ابزارهای ساده و بدون کد را برای ساده سازی مدیریت فرایندهای تجاری در جهت عمودی مختلف ، از جمله تولید کنندگان محصولات مصرفی ، توزیع کنندگان خدمات غذایی ، شرکت های بیمه ، شرکت های ساختمانی و ارائه دهندگان خدمات منابع انسانی ارائه می دهد.

در این مطالعه موردی ، Pulpstream ITPro Today را راهنمایی می کند که چگونه به شرکت مشاور منابع انسانی Randstad در ارتقاء فرایند دستی خود برای رسیدگی به حوادث غرامت کارگران و ارزیابی محل کار کمک کرده است.

نحوه استفاده Randstad برای کار

روند Randstad برای رسیدگی به حوادث مربوط به جبران خسارت کارگران و ارزیابی محل کار توسط شرکت به عنوان جدا از هم توصیف شد و فاقد هرگونه پایگاه داده یا داشبورد متمرکز برای رسیدگی یا بررسی داده ها بود زیرا موارد در حال ایجاد و مدیریت از طریق این فرآیند بود. جریان کاری موجود معمولاً منجر به رسیدگی ناسازگار به این پرونده های حقوق و دستمزد کارگران می شد و گاهی اوقات به دلیل فرآیندهای فردی که توسط دفاتر راه دور و بدون استانداردسازی فرآیند متمرکز استفاده می شد ، به تأخیر می افتاد.

به گفته رومی مالویا ، بنیانگذار و مدیرعامل Pulpstream ، روند رندستاد برای ثبت گزارش حادثه و روند تحقیقات بعدی شامل نه مرحله اصلی بود. در طول راه ، مستندات متعدد مربوط به ایالت نیز باید تکمیل و در اختیار مقامات مربوطه قرار گیرد. در Randstad ، بیش از 4000 نماینده از دفاتر شعبه شرکت در جریان گزارشات دستی ، کارگری ، بررسی و حل مسائل مشارکت داشتند. مدت زمان معمول برای جمع آوری تمام این داده ها برای پردازش صحیح ادعا دو تا سه هفته بود.

ابزارهای کم کد/بدون کد به Randstad بیایید

با استفاده از ابزارهای کم کد/بدون کد Pulpstream ، Randstad کل این کار را دیجیتالی کرد و در این دوره تحول از فرصت استفاده کرد تا نسخه ای ایده آل از این روند را بسازد.

Pulpstream تمام اسناد مورد نیاز مربوط به وضعیت را که برای هر مورد بر اساس محل کار کارمند به طور خودکار مورد نیاز بود ، تولید کرد. این یک مرحله کوچک از اتوماسیون به تنهایی تقریباً 60 درصد از زمان پردازش را در بیشتر موارد ذخیره می کند. فرایند دیجیتالی مبتنی بر برنامه همچنین به کارمندانی که از راه دور یا در حال بهبودی در خانه بودند اجازه می داد تا بخشی از مراحل کاغذبازی خود را به صورت الکترونیکی تکمیل کنند تا اینکه کاغذهای چاپی برای بازدید حضوری در دفتر پس از اینکه کارمند مجروح قادر به سرپایی بود به تعویق افتاد.

تقریباً شش تا پنج ماه طول کشید تا فرآیند دستی Randstad را به یک گردش کار دیجیتالی در پلت فرم کم کد/بدون کد Pulpstream تبدیل کند. سپس برای اجرا به بیش از 4000 شعبه Randstad ارسال شد. سیستم دیجیتالی جدید بر روی دستگاه های تلفن همراه و رومیزی کار می کند و حتی با برقراری اتصال می توان گزارش ها را در حالت آفلاین برای بارگذاری ارسال کرد. با ادغام نزدیک با سیستم های موجود ، از تکرار نیز جلوگیری شد و زمان کل چرخه تا 60-70 was کاهش یافت.

در نتیجه ، Randstad با دسترسی به مجموعه ای از داده های دقیق و قابل اجرا از مطالبات غرامت کارگران و ارزیابی محل کار که در حال پیشرفت یا تکمیل بود ، به پایان رسید. به طور کلی ، سیستم گزارش و پیگیری ادعای آنها منجر به آگاهی موقعیتی بهتر برای اقدامات در حال انجام شد. علاوه بر این ، سیستم جدید ارتباطات و هماهنگی با کارکنان و دفاتر میدانی خود را بهبود بخشید.

Pulsptream اظهار داشت که Randstad تخمین زده است که آنها سالانه 1.4 میلیون دلار در هزینه های مربوط به جبران خسارت کارگران و ارزیابی محل کار به دلیل تحول دیجیتالی صرفه جویی می کنند.

سایر مطالعات موردی Pulpstream Low-Code/No-Code

Pulpstream با استفاده از پلت فرم کم کد/بدون کد شرکت به شرکت های دیگر در زمینه تحولات دیجیتالی خود کمک کرده است ، از جمله:

گروه شعبه

گروه شعبه از بازرسی های ایمنی مبتنی بر کاغذ که باید به صورت کپی در اختیار ذینفعان مختلف قرار می گرفت ، به فرم الکترونیکی که از طریق دستگاه های تلفن همراه قابل دسترسی است ، تغییر کرد. داشبورد جدید Data Insights همه داده ها را گرد هم آورده و برای بررسی و تجزیه و تحلیل در اختیار همه طرف های قابل اجرا قرار داده است.

فرآیند قبلی نه تنها به چهار برگ کاغذ نیاز داشت ، بلکه نتایج بازرسی باید اسکن و سپس به دفتر شرکت آنها ، بخش ایمنی و مدیرعامل ایمیل می شد. در این مرحله ، یک کارمند دیگر مجبور بود نتایج بازرسی را به صورت دستی در پایگاه داده وارد کند تا نتایج را ثبت کند.

نتیجه: 425 درصد بازگشت سرمایه ، کاهش زمان بازرسی به مدت 20 دقیقه ، صرفه جویی حدود 10 هزار برگ کاغذ در سال و افزایش پاسخگویی و شفافیت.

پارکهای شهرستان سانتا کلارا

پارکهای شهرستان سانتا کلارا گردش کار بر روی کاغذ و مدیریت فرآیند حادثه را به تمام دیجیتال تغییر داد ، که کاغذ فیزیکی را از وظایف حذف کرد. همه این گزارشات و داده ها اکنون با استفاده از تلفن همراه آنها ، از جمله اسناد لازم دادگاه مربوط به حوادث ، که به صورت خودکار تولید می شوند ، ثبت می شوند.

نتیجه: گردش کار دیجیتالی سفارشی جدید در کمتر از سه ماه آنلاین بود. محیط بانان دیگر مجبور نبودند گزارش اولیه کاغذی را پر کرده و سپس به دفتر مطب برگردند تا این اطلاعات را در پایگاه داده وارد کنند. کل گزارش را می توان در تلفن حتی بدون اتصال تلفن همراه برای دستگاه وارد کرد و پس از برقراری اتصال دستگاه ، گزارش و تصاویر گرفته شده با همان تلفن را می توان برای گزارش بارگذاری کرد.

گزارشات حوادث ورودی بر اساس مجموعه ای از قوانین تعیین شده توسط رهبری پارکهای سانتا کلارا به پرسنل مناسب در قسمت پشتیبان اختصاص داده می شود. ردیابی دیجیتال در کل گردش کار اتفاق می افتد.

علاوه بر این ، پارک رنجرز از اعتبارات شهرستان خود برای دسترسی به این سیستم به جای نیاز به ورود و رمز عبور اضافی استفاده می کند.