احتمالاً ساندویچ را به عنوان میان وعده دوست دارید، اما در مورد ساندویچ شدن توسط رقبای شما در جستجوی Google چطور؟
Elastic Email (یک رقیب Mailchimp) ماه هاست که در گوگل تبلیغ می کند. تبلیغات گوگل حدود 40 درصد از هزینه تبلیغات آنها را تشکیل می دهد، بنابراین آنها باید در آنجا نتایج فوق العاده ای کسب کنند، درست است؟
اشتباه!!
اگر در حال حاضر Google Elastic Email را دارید، این چیزی است که خواهید دید:
آنها. بدست آورد. ساندویچ شده!
اگر «اووووف» را انتخاب کردید، پس در قلب شما یک بازاریاب هستید و باید ادامه دهید.
گوگل پول شما را دوست دارد – نه شما.
زمانی که گوگل مکانیسم مناقصه را برای آگهیهای تبلیغاتی باز کرد، اولین قربانی اخلاق بود.
تا آن زمان، بازاریابان از تجاوز به نام تجاری رقبا خودداری می کردند و هر گونه شوخی بی ضرر «یک حرکت جسورانه» تلقی می شد – جنگ کولا را به خاطر دارید؟
اما امروز، همه ما بیش از 5 دلار CPM در حال شکست هستیم.
با تشکر، گوگل!
ساندویچهایی مانند مورد بالا یک هنجار هستند، نه استثنا، در حالی که گوگل به سمت بانک میخندد.
بنابراین، چه کاری می توانید انجام دهید؟
برای پانچ ها ضد شکننده شوید
هر زمان که در گوگل جستجو می کنیم، حداقل به تبلیغات نگاه می کنیم قبل از اینکه از کنار آنها عبور کنیم یا روی تبلیغاتی کلیک کنیم که مورد توجه ما است.
اکنون، یک کپی خارق العاده ممکن است شما را مورد توجه قرار دهد – زیرا همه ما نسبت به کپی فریبنده وسوسه انگیز محتاط هستیم. چه چیزی برای شما کلیک می کند و بهترین شانس برای تبدیل است –
فراخوان نام تجاری
اگر من…