جمع آوری پول به طور کلی دشوار است. Fintech یکی از رقابتی ترین فضاهای موجود در آنجا است. هر ساله ، سرمایه گذاران انفرادی صدها زمین را می شنوند ، و بیشتر آنها به هیچ کجا نمی روند – کمتر از یک درصد از استارتاپ ها بودجه سرمایه گذاری را دریافت می کنند. اگر زمین شما در 60 ثانیه اول توجه سرمایه گذاران را به خود جلب نمی کند ، شما بیرون هستید.
اکثر بنیانگذاران فکر می کنند که ایده آنها به تنهایی قصد دارد آنها را بررسی کند. برخی آن را میخ زدند. بیشتر این کار را نکرد. تفاوت؟ مشاغل موفق روی یک داستان واضح متمرکز شده اند ، اعتبار واقعی بازار دارند و می توانند به یک مدل درآمدی اشاره کنند که حداقل ، معقول باشد. بنابراین ، در این مقاله ، من موارد واقعی از مشتریان شتاب دهنده راه اندازی خود را که در روزهای نمایشی و سری Techcrunch ارائه می دهند ، تجزیه می کنم
در همین حال ، من عرشه های بی نظیر تر فن آوری را پاره خواهم کرد و اگر می خواهید این کار را با شما انجام دهم
چه چیزی برنده های Fintech برنده را از بقیه جدا می کند؟
ایده ها فقط در صورت اعدام تأمین می شوند. بنیانگذاران fintech که توضیح می دهند بدون اثبات اینکه چرا اهمیت دارد ، چه کسی می خواهد بپردازد و چگونه آنها پول می گیرند ، چه چیزی را می خواهند.
بنابراین ، بیایید به سادگی برویم …