چرا کاسه بیانسه برای تلویزیون متصل و ورزش های زنده اهمیت دارد؟

ورزش های زنده یک فرصت رشد عظیم برای کسب و کارهای پخش جریانی جدید هالیوود است که بر تلویزیون های متصل تسلط دارند. بازار جهانی پخش آنلاین ویدیوی آنلاین ورزشی ارزش گذاری شد 27.93 میلیارد دلار در سال 2024 و پیش بینی می شود تا سال 2031 به 133.98 میلیارد دلار با نرخ رشد مرکب سالانه 24.64 درصد رشد کند. در سال 2024، بینندگان ورزش های دیجیتال انتظار می رفت از بینندگان تلویزیونی خطی پیشی بگیرید برای اولین بار، با 105.3 میلیون بیننده دیجیتال در مقایسه با 85.7 میلیون در سیستم عامل های سنتی. برندهای اصلی استریمینگ، از جمله آمازون، اپل، نتفلیکس، طاووس و یوتیوب، در یک نبرد سخت و طاقت فرسا برای جذب تماشاگران ورزشی زنده و جذب درآمد تبلیغاتی بیشتر درگیر هستند. و NFL جایزه ارزنده در این مبارزه است. NFL یکی از قدرتمندترین برندهای جهان است. نیلسن می گوید NFL 93 مورد از 100 پخش تلویزیونی پربیننده در سال 2023 را به خود اختصاص داده است.. NFL افزایش CTV را احساس کرده و به آن واکنش نشان داده و با شرکت‌های پخش جریانی مختلفی از جمله Amazon Prime، Paramount+، Peacock و YouTube TV موافقت کرده است.

که ما را به کاسه حماسی بیانسه در روز کریسمس 2024 می‌رساند، با نام مستعار اجرای نیمه‌وقت بیانسه در طول بازی کریسمس NFL Netflix. برای اولین بار، نتفلیکس نه یک بلکه دو بازی NFL را در روز کریسمس میزبانی کرد که شامل مسابقه بین …

Source link